Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Euroleague Fantasy Day 6: Η ανατροπή

Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης

Άλλες ερμηνείες: banou

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά
κι απ' τα πολλά στα λίγα
αχ πώς κατάντησα στη ζωή
κι από το πρώτο το σκαλί
στο τελευταίο πήγα


Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου


Απ' τις κακιές παρέες μου
ηρθ' η καταστροφή μου
ρεζίλεψα στην τρέλα μου
τ' όνομα του πατέρα μου
και κλαίω απ' την ντροπή μου


Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου


Στο πατρικό το σπίτι μου
θέλω για να γυρίσω
με τι κουράγιο όμως να μπω
και στους δικούς μου τι να πω
πώς να τους αντικρύσω


Μα κανένας δε μου φταίει
για το χάλι μου
σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου



Πολλά συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν να κάνουν την συγκλονιστική ανατροπή, σημειώνοντας ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ επιδόσεις, σε μια αγωνιστική στιγματισμένη από απουσίες, τραυματισμούς και κατρακύλας ορισμένων βαριών χαρτιών του χρηματιστηρίου αξιών! Πρώτος και καλύτερος όλων, το νέο αφεντικό της λίγκας, ο GEMAN7 που με τους 222,1 ολόκληρους πόντους του, κάρφωσε την σημαία του στην ψηλότερη κορυφή της έκτης ημέρας. Εξαιρετική επίδοση και για τον stelios13, που μετά από ένα σύντομο διάλειμμα ξανά προς την δόξα τραβά. Γενικότερα είχαμε τρομερές συγκομιδές, μιας και κανείς από την πρώτη δεκάδα δεν έπεσε κάτω από τους 160 πόντους. 
Αναλυτικά η γενική κατάταξη, μετά την ολοκλήρωση της έκτης ημέρας:

Related Posts with Thumbnails