Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Euroleague Fantasy Day 1: Το πρώτο αίμα

Euroleague Fantasy Day 1 ή αλλιώς "Πιστεύω εις έναν Κιριλένκο Πατέρα Παντοκράτορα". Η πρώτη μαραθώνια μέρα της διοργάνωσης ολοκληρώθηκε επιτέλους, με το ΑΚ47 ακόμη να καπνίζει μετά το πυρ κατά ριπάς που είχε εξαπολύσει με το καλημέρα! 37 ranking με 17 πόντους, 15 ριμπάουντ, 5 ασίστ, 4 τάπες, 5 κερδισμένα φάουλ και 1 απόλυση προπονητή: Αξία ανεκτίμητη! Η αγοραστική του αξία σε όρους Fantasy έπιασε limit up, ενώ αρκεί μια απλώς μέτρια εμφάνιση στον επόμενο αγώνα, ώστε να ξαναεκτοξεύσει την τιμή του. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν οι 111 managers της λίγκας του Greek Hoopz έχουν στην σύνθεσή τους τον Κιριλένκο, αλλά υπό το προαναφερθέν πρίσμα ίσως αξίζει να τον προτιμήσουν ακόμη και τώρα. Σε κάθε περίπτωση οι επιδόσεις της πρώτης μέρας ήταν διαβαθμισμένες, μιας και πολλές επενδύσεις δικαιώθηκαν, άλλες όχι, ενώ εμφανίστηκαν στον ορίζοντα πολλά μαύρα άλογα!

Με την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας, λοιπόν, πρώτος αναδείχθηκε ο manager Mason13, αφού η ομάδα του συγκέντρωσε 186.0 πόντους, δεύτερος ο οικοδεσπότης (πόσο μου αρέσει να αναφέρομαι στον εαυτό μου σε τρίτο ενικό πρόσωπο) με 180.3 πόντους και την τριάδα έκλεισε ο bomberman με τους Parthenokleftes του να μαζεύουν 177.2 ποντάκια!

Δυστυχώς το format του παιχνιδιού δεν μου επιτρέπει να δημιουργήσω πίνακα με όλες τις συμμετοχές - όπως πέρσι - και για τον λόγο αυτό παραθέτω ως εικόνα μόνο την πρώτη δεκάδα της εβδομάδας.
Σ' αυτό το ποστ προτείνω να γνωριστούμε παράλληλα, ώστε να αποκτήσουμε οικειότητα για να μπορούμε να στολίσουμε μελλοντικά την κόντρα μας με λίγο trash talking! Ο τρίτος νικητής της εβδομάδας είναι ο "τουιτερικός" φίλος Kerx απ' ότι μου διεμήνυσε!
Καλά ο "amateur" ξέρουμε όλοι ποιος είναι. Το απέδειξε πάλι με το καλημέρα και τους 86.5 πόντους του...

Πάμε, λοιπόν, εγώ είμαι ο banou7 με τους furias rojalas και είμαι καλά!

Related Posts with Thumbnails