Οι ημιτελικοί του κυπέλλου ολοκληρώθηκαν όπως ακριβώς έλεγαν τα προγνωστικά, με προκρίσεις ΟΣΦΠ και ΠΑΟ στον τελικό. Στο ζευγάρι ΠΑΟ-Ηρακλής, η αγωνιστική συμπεριφορά των δύο ομάδων επιβεβαίωσε πλήρως τις προβλέψεις και δεν άφησε περιθώρια για περαιτέρω αναλύσεις. Χαώδης απλώς η διαφορά των δύο ομάδων... Δε μπορούμε όμως να πούμε το ίδιο και για το ζευγάρι ΟΣΦΠ-Άρης. Οι Θεσσαλονικείς καρδιοχτύπησαν κυριολεκτικά τους "ερυθρόλευκους" στη χθεσινή ρεβάνς, αγγίζοντας ουσιαστικά τη μεγάλη ανατροπή του -14. Μπορεί τελικά να μην τα κατάφεραν και η χθεσινή τους επικράτηση να μην είχε ουσιαστικά κάποιο αγωνιστικό αντίκρισμα, όμως τα ψυχολογικά οφέλη των "κιτρίνων" από τη χθεσινή νίκη αναμένεται να είναι τεράστια.
Η χθεσινή εικόνα του Άρη, είναι η τρανή απόδειξη για το πως ένας σπουδαίος προπονητής μπορεί να βελτιώσει θεαματικά την εικόνα μιας ομάδας μέσα σε λίγες μόνο ημέρες. Μπορεί ο Μπλατ να μην έχει προλάβει να εμφυσήσει την προπονητική του φιλοσοφία στους παίκτες του Άρη (πέραν βέβαια των αμυντικών τρυκ με τις "ζώνες" που είδαμε χθες), έχει καταφέρει όμως ήδη να τους εμπνεύσει και να τους προσδώσει ψυχολογία, κάτι που φάνηκε από τον τρόπο που αγωνίστηκε ο Άρης χθες. Ειδικά στον αμυντικό τομέα, όπου οι Θεσσαλονικείς έπαιξαν "σκυλίσια" σε ορισμένες στιγμές του αγώνα και μου έδωσαν την εντύπωση ότι έπαιζαν πραγματικά "για τον προπονητή τους". Αν και η άμυνα ήταν αυτή που βοήθησε τον Άρη να ανατρέψει το ματς στο 2ο δεκάλεπτο, η πρόκριση παραλίγο να έρθει από την επίθεση. Ο Άρης σκόραρε 93 πόντους και πήγε τελικά το ματς σε υψηλό σκορ, διαλύοντας το "μύθο" που λέει ότι οι ομάδες με το ισχυρότερο σε ταλέντο ρόστερ ευνοούνται από μια τέτοια εξέλιξη. Ειδική μνεία νομίζω ότι πρέπει να γίνει στο Ρίτσαρντσον, ο οποίος κάνει γενικότερα μια εξαιρετική σεζόν και αποτελεί ίσως τη μόνη σωστή επιλογή που έγινε από τον Άρη κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού σχεδιασμού. Εν κατακλείδι, θεωρώ πως ο Άρης δεν κάλυψε τελικά τη διαφορά για δύο λόγους: α) έχασε το καθαρό του μυαλό στις τελευταίες επιθέσεις, με τους παίκτες του να μοιάζουν να "βιάζονται" να ξεπεράσουν το +14 και β) "μίλησε" η κλάση και η εμπειρία του Παπαλουκά, ο οποίος με προσωπικές ενέργειες έσωσε πραγματικά τον Ολυμπιακό από μια τεράστια αποτυχία.
Όσον αφορά τον Ολυμπιακό, δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Όποιος υποστηρίζει ότι οι "ερυθρόλευκοι" κινδύνεψαν επειδή επαναπαύτηκαν στη διαφορά του πρώτου αγώνα, κάνει τεράστιο λάθος. Ήταν εμφανές ότι ο Ολυμπιακός χθες δεν μπορούσε... Όπως δεν μπορούσε και σε πολλά φετινά εκτός έδρας παιχνίδια του. Οι "ερυθρόλευκοι" όποτε φεύγουν από το ΣΕΦ, χάνουν σημαντικό μέρος της δύναμής τους. Δεν είναι όμως μόνο αυτή η αιτία. Χθες ο Ολυμπιακός, εκτός από το 1ο δεκάλεπτο που η μπάλα πήγαινε με οργανωμένη προσπάθεια κοντά στο καλάθι, φάνηκε να μην έχει σχέδιο στο παιχνίδι του. Ειδικά απέναντι στην περίεργη ζώνη που εφάρμοσε ανά διαστήματα ο Μπλατ, οι επιθετικές επιλογές ήταν τραγικές... Και δεν είναι δυνατόν να ευθύνονται μόνο οι play makers για αυτό. Το σχέδιο ξεκινάει από τον πάγκο, όχι από το μυαλό του οργανωτή... Σχετικά με το κομμάτι της άμυνας, ότι και να πει κανείς θα είναι λίγο... Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Άρης έβαλε πριν 10 μέρες 48 πόντους στον Πανελλήνιο, τότε η φράση "ελβετικό τυρί" είναι πολύ λίγη για να χαρακτηρίσει την άμυνα των Πειραιωτών. Οι ψηλοί, πλην του Σκορτσιανίτη, δεν βοηθούν καθόλου στην αντιμετώπιση των πικ εν ρολ του αντιπάλου. Και αν για τον Βούισιτς είναι προφανές ότι δεν μπορεί, για τον Μπουρούση είναι εμφανές ότι δεν θέλει... Ο διεθνής σέντερ δείχνει ξεκάθαρα ότι αδιαφορεί να "χαμηλώσει" και να παίξει άμυνα... Ο Τσίλντρες εξακολουθεί να εκτίθεται όταν καλείται να μαρκάρει κοντύτερους αντιπάλους όπως π.χ. ο Μάιλς χθες. Επίσης ορισμένες φορές η απειθαρχία στο παιχνίδι του Ολυμπιακού κάνει "μπαμ", με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Κλέιζα ο οποίος είναι πλέον πασιφανές πως αγνοεί οποιαδήποτε εντολή του πάγκου. Και κλείνω με ένα ερώτημα: Είναι ποτέ δυνατόν σε καταστάσεις πίεσης σε όλο το γήπεδο, η επαναφορά να γίνεται διαρκώς από τον play maker; Σταματώ εδώ, αφού προφανώς τα ανώτερα κλιμάκια της Χαλυβουργικής γνωρίζουν καλύτερα από εμένα...
Υ.Γ. 1: Αν φορούσα τα "ερυθρόλευκα" και συγκεκριμένα το Νο 13, θα πήγαινα από μόνος μου να ζητήσω μείωση αποδοχών...
Υ.Γ. 2: Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει εδώ και μέρες σε μπασκετικά "πηγαδάκια" της ιδιαίτερης πατρίδας του ο Γ.Γ. της ΕΟΚ, ο τελικός του κυπέλλου θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ.
Η χθεσινή εικόνα του Άρη, είναι η τρανή απόδειξη για το πως ένας σπουδαίος προπονητής μπορεί να βελτιώσει θεαματικά την εικόνα μιας ομάδας μέσα σε λίγες μόνο ημέρες. Μπορεί ο Μπλατ να μην έχει προλάβει να εμφυσήσει την προπονητική του φιλοσοφία στους παίκτες του Άρη (πέραν βέβαια των αμυντικών τρυκ με τις "ζώνες" που είδαμε χθες), έχει καταφέρει όμως ήδη να τους εμπνεύσει και να τους προσδώσει ψυχολογία, κάτι που φάνηκε από τον τρόπο που αγωνίστηκε ο Άρης χθες. Ειδικά στον αμυντικό τομέα, όπου οι Θεσσαλονικείς έπαιξαν "σκυλίσια" σε ορισμένες στιγμές του αγώνα και μου έδωσαν την εντύπωση ότι έπαιζαν πραγματικά "για τον προπονητή τους". Αν και η άμυνα ήταν αυτή που βοήθησε τον Άρη να ανατρέψει το ματς στο 2ο δεκάλεπτο, η πρόκριση παραλίγο να έρθει από την επίθεση. Ο Άρης σκόραρε 93 πόντους και πήγε τελικά το ματς σε υψηλό σκορ, διαλύοντας το "μύθο" που λέει ότι οι ομάδες με το ισχυρότερο σε ταλέντο ρόστερ ευνοούνται από μια τέτοια εξέλιξη. Ειδική μνεία νομίζω ότι πρέπει να γίνει στο Ρίτσαρντσον, ο οποίος κάνει γενικότερα μια εξαιρετική σεζόν και αποτελεί ίσως τη μόνη σωστή επιλογή που έγινε από τον Άρη κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού σχεδιασμού. Εν κατακλείδι, θεωρώ πως ο Άρης δεν κάλυψε τελικά τη διαφορά για δύο λόγους: α) έχασε το καθαρό του μυαλό στις τελευταίες επιθέσεις, με τους παίκτες του να μοιάζουν να "βιάζονται" να ξεπεράσουν το +14 και β) "μίλησε" η κλάση και η εμπειρία του Παπαλουκά, ο οποίος με προσωπικές ενέργειες έσωσε πραγματικά τον Ολυμπιακό από μια τεράστια αποτυχία.
Όσον αφορά τον Ολυμπιακό, δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Όποιος υποστηρίζει ότι οι "ερυθρόλευκοι" κινδύνεψαν επειδή επαναπαύτηκαν στη διαφορά του πρώτου αγώνα, κάνει τεράστιο λάθος. Ήταν εμφανές ότι ο Ολυμπιακός χθες δεν μπορούσε... Όπως δεν μπορούσε και σε πολλά φετινά εκτός έδρας παιχνίδια του. Οι "ερυθρόλευκοι" όποτε φεύγουν από το ΣΕΦ, χάνουν σημαντικό μέρος της δύναμής τους. Δεν είναι όμως μόνο αυτή η αιτία. Χθες ο Ολυμπιακός, εκτός από το 1ο δεκάλεπτο που η μπάλα πήγαινε με οργανωμένη προσπάθεια κοντά στο καλάθι, φάνηκε να μην έχει σχέδιο στο παιχνίδι του. Ειδικά απέναντι στην περίεργη ζώνη που εφάρμοσε ανά διαστήματα ο Μπλατ, οι επιθετικές επιλογές ήταν τραγικές... Και δεν είναι δυνατόν να ευθύνονται μόνο οι play makers για αυτό. Το σχέδιο ξεκινάει από τον πάγκο, όχι από το μυαλό του οργανωτή... Σχετικά με το κομμάτι της άμυνας, ότι και να πει κανείς θα είναι λίγο... Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Άρης έβαλε πριν 10 μέρες 48 πόντους στον Πανελλήνιο, τότε η φράση "ελβετικό τυρί" είναι πολύ λίγη για να χαρακτηρίσει την άμυνα των Πειραιωτών. Οι ψηλοί, πλην του Σκορτσιανίτη, δεν βοηθούν καθόλου στην αντιμετώπιση των πικ εν ρολ του αντιπάλου. Και αν για τον Βούισιτς είναι προφανές ότι δεν μπορεί, για τον Μπουρούση είναι εμφανές ότι δεν θέλει... Ο διεθνής σέντερ δείχνει ξεκάθαρα ότι αδιαφορεί να "χαμηλώσει" και να παίξει άμυνα... Ο Τσίλντρες εξακολουθεί να εκτίθεται όταν καλείται να μαρκάρει κοντύτερους αντιπάλους όπως π.χ. ο Μάιλς χθες. Επίσης ορισμένες φορές η απειθαρχία στο παιχνίδι του Ολυμπιακού κάνει "μπαμ", με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Κλέιζα ο οποίος είναι πλέον πασιφανές πως αγνοεί οποιαδήποτε εντολή του πάγκου. Και κλείνω με ένα ερώτημα: Είναι ποτέ δυνατόν σε καταστάσεις πίεσης σε όλο το γήπεδο, η επαναφορά να γίνεται διαρκώς από τον play maker; Σταματώ εδώ, αφού προφανώς τα ανώτερα κλιμάκια της Χαλυβουργικής γνωρίζουν καλύτερα από εμένα...
Υ.Γ. 1: Αν φορούσα τα "ερυθρόλευκα" και συγκεκριμένα το Νο 13, θα πήγαινα από μόνος μου να ζητήσω μείωση αποδοχών...
Υ.Γ. 2: Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει εδώ και μέρες σε μπασκετικά "πηγαδάκια" της ιδιαίτερης πατρίδας του ο Γ.Γ. της ΕΟΚ, ο τελικός του κυπέλλου θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ.
30 σχόλια:
Τι ανακουφιση εβγαλε ο γαυρος ο Ιωαννου στο τριποντο του Κλειζα?Χαχαχα
Το σκατο πηγε στην καλτσα μιλαμε
Να εχεις ξοδεψει τόσα μυρια και να σαι τοσο τραγικος εκτος εδρας?Καταντια και ξεφτιλα μαζι
Νταξει και ο Ματσονακος κερδιζε εντος αλλα ρε συ Μπαναοτη?Τοσο ΛΙΓΟΣ?
Λειπει και το βαρος της φανελας
35 μυρια μπατζετ και 18 παικτες.Τραγικη κατασταση
Είμαι φίλαθλος του Άρη, ήμουν μέσα στο παλέ και τι να πω, νόμιζα ότι έβλεπα άλλη ομάδα. Ταχύτητα, άμυνα, συγκέντρωση στην επίθεση. Είχαμε βέβαια και κάποια μπλακ άουτ, έ μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Πάντως νομίζω ότι το κοουτσάρισμα του Γιαννάκη ήταν ανεπαρκές και κατώτερο των περιστάσεων. Ο Ολυμπιακός δεν έδειξε σε καμμία στιγμή του αγώνα ότι ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για τη νίκη (σύμφωνα με δηλώσεις τους). Δεν νομίζω πως τιμά τον προπονητή του Ολυμπιακού, να έχει ξοδέψει τόσα εκατομμύρια και το αποτέλεσμα να είναι αυτό το ανομοιογενές σύνολο. Τι τους κρατάει τόσους παίκτες χωρίς να παίζουν; Θα μπορούσε να στελεχωθεί άλλη μία ομάδα της Α1 (για να μην υπολογίσουμε και τους δανεικούς Βουγιούκα, Μιλόσεβιτς κ.λ.π)
Υ.Γ. Ποιός είπαμε φοράει το 13 στον Ολυμπιακό;
@ Ανώνυμος 2:34 π.μ.
Για το ότι είναι τραγική κατάσταση έχοντας 35 μύρια μπάτζετ και 18 παίχτες να παίζεις έτσι συμφωνώ. Για το ότι λείπει το βάρος της φανέλας, αν εννοείς τη φανέλα του Ολυμπιακού, νομίζω πως είναι λιγάκι άστοχο το σχόλιο σου.
@ Ανώνυμος 2:40 π.μ
Ο Άρης ήταν αισθητά καλύτερος από προηγούμενα παιχνίδια. Θεωρώ ότι προπονητικά, εκτός από τις ζώνες-προσαρμογής, ο Μπλατ δεν είχε καταφέρει να δουλέψει πάρα πολλά πράγματα, όμως είδαμε ότι η ψυχολογία των παικτών είχε αλλάξει προς το καλύτερο χάρης στην παρουσία του και μόνο στην ομάδα. Οι δανεικοί του Ολυμπιακού διαπρέπουν στις ομάδες τους φέτος, μιας και το ανέφερες. Φαντάσου... Μέχρι και εσύ που ήσουν στο γήπεδο δεν πρόσεξες ποιος είναι το 13 του Ολυμπιακού...
Μένει να δούμε αν ο Άρης θα καταφέρει να σταθεροποιήσει την απόδοση του αφομοιώνοντας ομαλά την φιλοσοφία του Μπλατ. Διότι αν η χθεσινή εμφάνιση οφείλεται μόνο στην αλλαγή ψυχολογίας λόγω του νέου προπονητή, τότε ίσως ξαναεμφανιστούν φαινόμενα επιθετικής αφλογιστίας και να επιτυγχάνονται πάλι με το ζόρι οι 50 πόντοι.
Όσον αφορά τον ΟΣΦΠ, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αν στην άμυνα υπάρχει πραγματικά αδυναμία ή αν η φιλοσοφία της ομάδας είναι:"Θα κερδίζω από την επίθεση". Στα άλλα ματς παρατηρείται διάθεση για άμυνα και σε άλλα αδιαφορία.
Ο Βασιλόπουλος δέχομαι ότι είχε έναν πολύ σοβαρό και ύπουλο τραυματισμό στην μέση που τον ταλαιπώρησε αρκετά. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι έχει δυνατότητες. Γιατί όμως στο παρκέ και ειδικά επιθετικά, εμφανίζει τέτοια διστατικτότητα είναι ανεξήγητο. Σαν να αρνείται να αναλάβει ρόλο και πρωτοβουλίες. Ειδικά όταν χαίρει και της πλήρης εκτίμησης του προπονητικού team, καθώς του έχουν δείξει από τις Εθνικές ομάδες ότι τον εμπιστεύονται.
Αυτό βέβαια που γίνεται πιο εκνευριστικό είναι όταν αποθεώνεται από μερικούς υπερβολικούς και αμετροεπείς δημοσιόγραφους (βλέπε Ιωάννου) με την πρώτη ευκαιρία, σε οποιαδήποτε συμπαθητική εμφάνιση απέναντι σε υποδέεστερους αντιπάλους όπως το περασμένο Σάββατο στην Λάρισα.
Την σκαπούλαρε πάλι ο "Δράκος" χθες! ... πότε θα του τελειώσει η ρέντα αυτού του ανθρώπου;
1. ο πρώτος φίλος που έγραψε είναι φίλος του άρη;; αν ναι να μας πει και εμάς τι μπάτζετ έχει αυτός και τι μπάτζετ έχει το μαρούσι για να ζυγίσουμε και αυτές τις φανέλες...
2. οι φίλοι του άρη δεν πρέπει να ενθουσιάζονται τόσο νωρίς. θεωρώ ότι ο μπλατ είναι τεράστιος προπονητής, από τους καλύτερους της ευρώπης και φυσικά αναντίστοιχος των στόχων του άρη. αλλά η χθεσινή εμφάνιση δεν αποτελεί έργο του μπλατ αλλά απλή ανάταση της ψυχολογίας των παικτών. η δουλειά του θα φανεί στο μέλλον.
εξάλλου νομίζω ότι το ματς ήταν το ιδανικότερο για ντεμπούτο στον πάγκο. ο άρης έπαιζε χωρίς άγχος και χωρίς να φοαβάται κανένα αποτέλεσμα απέναντι σε έναν αντίπαλο κοιμισμένο και χωρίς καθόλου πάθος, σταθερά κακό επίσης σε γεμάτα γήπεδα. επίσης ο άρης και οι παίκτες του, ως ομάδα με μικρούς στόχους, κάνει πάντα τα καλύτερα παιχνίδια του με τον ολυμπιακό, ίσως γιατί τους αρκεί μια τέτοια νίκη για να θεωρηθούν επιτυχημένοι...
3. τα προηγούμενα δεν αποτελούν δικαιολογία για την άθλια εμφάνιση του ολυμπιακού. δυο σχόλι μόνο. δε γίνεται αυτή η ομάδα να πάει με τέταρτο περιφερειακό τον άθλιο τον σκούνι πενν. το παιδί δεν μπορεί να κάνει τίποτα. δεύτερον δε γίνεται αυτή η ομάδα να πάει άλλο με έναν προπονητή που προσπαθεί να σπάσει ζώνες με σχήμα παπαλουκάς-πενν-τσίλι(ή βασιλόπουλος)
Ρε φιλε το μαρουσι εκανε ότι ακριβως εκανε και η ομαδα μου
Βγηκε ευρωλιγκα πηγε τοπ16.Ουτε κουπες σηκωσε ουτε τιποτα.Πριν 2 χρονια εχασε την προκριση στον τελικο για ενα σουτ πριν 3 χρονια χασαμε την προκριση στον τελικο για ενα τριποντο του Σκειλς και κοιτα να δεις ποιος ήταν αντιπαλος και στις 2 περιπτωσεις.Ναι,η ακριβοπληρωμενη αρμαδα του ολυμπιακου
Ειναι κριμα ότι δεν εχεις συνειδητοποιησει ποσο λουσερ ομαδα εισαι.Παρε ολα τα χρονια μεχρι σημερα απο τοτε που ο χατζης σου εκανε το 0-2 3-2.
Ο ΑΡΗΣ πιο προσφατα πηρε τροπαιο απο την δικια σου ομάδα.Και με ποιον αντιπαλο?Ωωω τι συμπτωση!Τον ολυμπιακο!
Νομιζω ανετα θα μπορουσε ενας φιλαθλος του ολυμπιακου να γραψει ενα βιβλιο με τιτλο ''Πως να ξοδεψεις καμια 150εκατ ευρω τοσα χρονια για να φας τοσες πολλες σφαλιαρες και ηττες''
Φανταζεσαι τι θα εκανε ο ΑΡΗΣ ή το μαρουσι αν ειχαν 35 μυρια μπατζετ καθε χρόνο?
υγ Συνηθως μια ομάδα προσπαθει να κανει το καλυτερο παιχνιδι της απεναντι στον πρωταθλητη και το νο1.Χειροτερη δικαιολογια για την,ακομα μια εκτος εδρας,σφαλιαρα που εφαγες δεν μπορουσες να βρεις
Φίλε SIXAMA είναι τουλάχιστον ΛΑΘΟΣ το σχόλιο σου...Ειδικά αυτό :
"Η χθεσινή εικόνα του Άρη, είναι η τρανή απόδειξη για το πως ένας σπουδαίος προπονητής μπορεί να βελτιώσει θεαματικά την εικόνα μιας ομάδας μέσα σε λίγες μόνο ημέρες."
Ειδικά όταν υπάρχει σύγκριση Γιαννάκη-Μπλάτ και είναι ΝΩΠΟ το πρώτο εξάμηνο Γιαννάκη στον ΟΣΦΠ που ένα ΣΚΟΡΠΟΧΩΡΙ το έκανε να παίρνει ΔΙΠΛΑ στις 2 έδρες των ΦΙΝΑΛΙΣΤ ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ, 2 απο τις πιο απροσπέλαστες έδρες της ευρώπης το ΤΕΛ ΑΒΙΒ και την ΜΟΣΧΑ.
Δηλαδή ο Μπλάτ είναι ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ που ήτανε 6 μήνες χωρίς ομάδα, που απο την Εφές και την Δυναμό Μόσχας με τα ΥΠΕΡΡΟΣΤΕΡ ήπιε το ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ είχε τον Νάχμπαρ και τον Λαβρίνοβιτς και τον Πεν και τον Νίκολας και τον έναν και τον άλλον και αποκλειότανε απο την ΧΕΜΟΦΑΡΜ και δεν πέρναγε ούτε το top16 και είναι ΜΥΡΩΔΙΑΣ ο Γιαννάκης που έκανε το Μαρούσι να πάει τελικό πρωταθλήματος με τον Καράγκουτη και τον Σπανούλη τον έκανε απο παρλιακό παίκτη και στο πρώτο του εξάμηνο στον ολυμπιακό έκανε ΟΡΓΙΑ?
ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΠΛΑΤ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΜΠΛΑΤ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΜΠΑΘΗΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΦΙΛΕ Sixama και με ξέρεις και σε ξέρω και στα λέω φιλικά και όχι με άλλο σκοπό. ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.
καταρχήν φίλε μου για να μιλήσω λίγο τη γλώσσα σου... οι ομάδες προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο ματς απέναντι στον πρωταθλητή. εκτός από κομπλεξικές ομάδες όπως ο άρης. να σου θυμίσω πριν λίγα χρόνια όταν νομίζατε ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου- δευτέρα παρουσία να ξαναπαίξετε τελικό α1, έβγαινε ο καλαιτζής και έλεγε ότι κάναμε το βήμα παραπάνω, από του χρόνου πρέπει να ενιχυθούμε κτλ...ούtε κουβέντα για τον τελικό.τελικά βέβαια έπεσε φάπα στον πέμπτο ημιτελικό αλλά δεν πειράζει.
να σου θυμίσω επίσης ότι τα λεφτά δεν τα βάζω εγώ. τα βάζουν οι αγγελόπουλοι. εγώ είμαι οπαδός του ολυμπιακού και εσύ του άρη. και να μου μιλάς για σφαλιάρες είναι αστείο. αν δεν το πήρες πρέφα χθες αποκλείστηκες...πάλι...
για το μαρούσι φιλαράκι δεν μίλησα για το τοπ 16. σου μίλησα για κάτι πολύ απλό.. ότι όπου σε βρει σε κοπανάει. σε βρήκε πρόπερσι στους προημετελικούς και σε πελέκυσε. σε βρήκε πέρσι στο μικρό τελικό και σε φάπωσε. δουλεψε το παρασκήνιο πάλι και πήγες να πάρεις πρόκριση με μέσο, σε βρήκε στα προκριματικά της ευρωλίγκα και σου έδωσε ένα μάθημα ακόμα...
προτού ασχοληθείς με τον ολυμπιακό, ασχολήσου με μια ομάδα που είναι στα πρόθυρα οικονομικής διάλυσης, που δεν έχει λαό, που δεν έχει ιστορία, που δεν έχει βάρος φανέλας, αλλά που είσαι ο καλύτερος πελάτης της...
εξάλλου φίλε, τη χρονιά που πέρασε ο ολυμπιακός όλους τους τίτλους δεν τους έχασε ούτε από κανέναν άρη ούτε από κανένα μαρουσι. τους έχασε από τον παναθηναικό, που εκτός όλων των άλλων έχει εξίσου μεγάλο μπάτζετ...
υ.γ.
πόσους σου έριξε στο κεφάλι ο παοκ;;
υ.γ.:2 σου ξαναλέω, λύσε πρώτα το κόμπλεξ κατωτερότητας που έχεις με το μαρούσι και ύστερα ασχολήσου με ομάδες επιπέδου f4...
Σιγα βρε ομάδα επιπεδυ φ4..Σιγα
Καμια κουπα θα παρεις δεν μας ειπες?Γιατι ακόμα 3ος εισαι και με τα κομπλεξ που κουβαλας 3ος θα μεινεις
Βεβαια μπορει να κρεμασεται κανενα λαβαρο που να λεει ομαδα επιπεδου φ4
Τουλαχιστον εμεις δεν ξοδευουμε καθε καλοκαιρι 35 μυρια για να εχουμε την ψευδαισθηση ότι θα παρουμε κουπες.Γιατι αμα βαλεις στην ζυγαρια τα μπατζετ ιδιου επιπεδου ξεφτιλες εχεις φαει και εσυ
Επιπεδου φ4..
Ειλικρινα πιστευεις ότι η δικη σου ομάδα ειναι πιο πετυχημενη απο το μαρουσι της τελευταιας δεκαετιας?Γιατι εγω το ξερω ότι δεν ειμαι
ώπα σόρρυ, δεν είμαι ομάδα επιπέδου φ4.. είμαι ομάδα φ4. αν δεν παρακολουθείς ευρωλίγκα (διόλου παράλογο μιας και έχεις πάλι μια τριετία να παίξεις και η βαλίστα θα οπάει μακριά...και πάλι) πέρσι ήμουν στο φ4. και φέτος εκεί θα μαι. και θα μαι για χρόνια!! και μη φοβάσαι και οι τίτλοι θα έρθουν και όλα!!
εσύ από την πλευρά σου πως το βλέπεις;; θα ξαναπάρεις τίτλο;; γιατί από ότι ξέρω στόχος της ομάδας σου κάθε χρόνο είναι η τρίτη θέση, άσχετο που δεν το καταφέρνετε. γιατί λοιπόν ρε φίλε, δε ψάχνεις κανέναν οπαδό του αμαρουσίου, του πανελληνίου, του πανιωνίου για να τσακωθείς;; γιατί γίνεσαι γραφικός;;;
υ.γ. τα μπάτζετ... τα μπάτζετ... τα μπάτζετ...
ρε φίλε θα στο ξαναπώ.. τι με νοιάζει πόσα δίνουν οι αγγελόπουλοι;; αυτοί θέλουν να ξοδεύουν λεφτά. εσένα το πρόβλημα σου ποιο ακριβώς είναι. αντί να χαίρεσαι που σε γλυτώσαμε από φαλιμέντο και σου δώσαμε ένα μύριο για τον μέτριο παραπονιέσαι κιόλας. και δεν καταλαβαίνω τι δικαιολογία είναι αυτή.. ο ολυμπιακός έχει τεράστιο μπάτζετ γιατί μπορεί. ο άρης δεν έχει γιατί δεν μπορεί. δεν ευθύνεται κάποιο περίεργο παιχνίδι της μοίρας αλλά πολύ απλά η διαφορά στη δυναμική των δυο ομάδων. αν δε σου αρέσει που δεν έχεις δυνατότητα να προσελκύσεις έναν επενδυτή που θα σου φτιάξει και εσένα μεγάλο μπάτζετ τότε άλλαξε ομάδα.
υ.γ.:2 η ρεάλ φέτος αν πάρει το champions league να μην πανηγυρίσει...γιατί έχει μεγάλο μπάτζετ
το φιλο του ολυμπιακου τον βρισκω τουλαχιστον γραφικο και ασχετο με το μπασκετ για να γραφει αυτα, φιλε φυσικα και μετραει το μπατζετ και δεν σε παιρνει να μιλας για σφαλιρες ουτε να πιανεις στο στομα σου τον αρη
τρία αποστομοτικά επιχειρήματα... με ταπείνωσες
Ωρε βαλτε και κανενα ονομα να καταλαβαινουμε ποιος ειναι ποιος!
Άνευ νοήματος η αντιπαράθεση που ξεκίνησε για τη "φανέλα" Ολυμπιακού και Άρη από τους φίλους πιο πάνω. Το ξαναλέω, ήταν άστοχο το σχόλιο περί φανέλας του Ολυμπιακού που έκανε ο πρώτος φίλος. Ο Άρης και ο Ολυμπιακός έχουν ο καθένας τη δική του ιστορία. Κάποτε ήταν ο Άρης κυρίαρχος στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάποτε ο Ολυμπιακός. Σήμερα οι "ερυθρόλευκοι" έχουν μεγαλύτερη δυναμική, όπως και να το κάνουμε. Είναι σίγουρο πάντως πως τα τελευταία 3-4 χρόνια καμία από τις δύο ομάδες δεν έχει υλοποιήσει στο έπακρο τους στόχους που έχει βάλει.
@ VOYIO
Όντως θέλει δουλειά ο Άρης, δεν πρέπει να σταθεί στη χθεσινή εμφάνιση. Ειδικά όταν οι βασικοί του αντίπαλοι για την 3η θέση Μαρούσι και Πανελλήνιος είναι ομάδες με γερές βάσεις από το καλοκαίρι. Για τον Βασιλόπουλο, προτιμώ να μην απαντήσω κάτι...
@ DON
Ξέρω ότι τα λες φιλικά και εγώ το ίδιο σου απαντάω. Τα επιτεύγματα του Γιαννάκη είναι εξίσου σημαντικά με αυτά του Μπλατ σαν προπονητής. Δε θέλω να κάνω σύγκριση μεταξύ των δύο. Το σχόλιο που απομόνωσες δεν ήταν "μπηχτή" για τον Γιαννάκη αλλά είχε να κάνει με τον διαφορετικό Άρη που παρουσίασε ο Μπλατ χθες. Οι επιτυχίες του Γιαννάκη με την εθνική και το Μαρούσι δε γίνεται να μηδενιστούν. Ο Γιαννάκης είναι καλός προπονητής αλλά... Πως να το κάνουμε βρε DON, στον Ολυμπιακό έχει αποτύχει! Δε χρειάζεται να φτάσει το τέλος της σεζόν για να το κρίνουμε αυτό! Δεν στέκομαι στα αποτελέσματα, τα οποία εδώ και 2 χρόνια είναι ανύπαρκτα. Φαίνεται από το μπάσκετ που παίζει η ομάδα, από τις μεταγραφικές επιλογές, από το κλίμα που έχει δημιουργηθεί στον κόσμο...
Υ.Γ.: ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ, ΑΣΧΕΤΟΥΣ Κ.Λ.Π. ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ
Κάτι για τα μεταγραφικά του Άρη:
Σχετικά έγκυρο μπασκετικό site της Ισπανίας έγραψε αργά χθες το βράδυ πως ο Άρης ενδιαφέρεται για τον πρώην πλέον γκαρντ της Μάλαγα, Τακουάν Ντιν...
ερώτηση: πόσες αλλαγές ξένων έχει κάνει ο άρης και πόσες ακόμα επιτρέπονται;;;
Ανώνυμος 7:56μ.μ.
Αν θυμάμαι καλά, ο Άρης άλλαξε τον Στίνσον με τον Ντέι και τον Ντέι με τον Μάιλς, οπότε έχει ήδη κάνει δύο αλλαγές. Μέχρι την αρχή του 2ου γύρου, δηλαδή σε 10 μέρες περίπου από τώρα, μπορεί να αλλάξει maximum 3. Άρα του μένει μία ακόμα αλλαγή να κάνει. Βέβαια δικαιούται 2 extra αλλαγές κατά τη διάρκεια του 2ου γύρου μέχρι να ξεκινήσουν τα play ofs.
και οι λάμποβιτς,πάουνιτς, ντίξον πως δηλώθηκαν;;
κάπου μπορεί να έχω μπερδευτεί...
Αγαπητέ συντάκτη να σε πληροφορήσω πως η επαναφορά μπάλας υπό πίεση από τον πλέι μέικερ είναι ένας πολύ συνήθης τρόπος επαναφοράς. Αυτό συμβαίνει γιατί θεωρητικά έχει καλή πάσα και δεν θα κάνει λάθος, γιατί μπορεί να την ξαναπάρει και να κατεβάσει με περισσότερη ασφάλεια κ.ά. πολλοί λόγοι που εξαρτώνται από την άμυνα κατά κύριο λόγο και φυσικά από τον προπονητή που καλείται να σπάσει την πίεση, ποιον τρόπο επιλέγει (αν θα επιλέξει και άλλους κοντούς για το κατέβασμα, αν θα προτιμήσει ένα πικ από τον ψηλό και 1002 άλλα). Ελπίζω να σε κάλυψα λίγο, οι επιλογές είναι πολλές.
Οι αλλαγες που εκανε ο ΑΡΗΣ ήταν οι εξης
Ντει->Μαιλς
Ντιξον->Παουνιτς
Ο Στινσον αλλαχτηκε πολυ πριν ξεκινησει το πρωταθλημα,ο Μπελσερ ειχε δηλωθει μόνο για Ευρωλιγκα ενω οι Ντιξον και Λαμποβιτς ήταν προσθηκες καθως υπήρχαν κενες θεσεις
@ Ανώνυμος 8:35 μ.μ.
Το πρόβλημα όμως από την πίεση του Άρη στο κατέβασμα ξεκινούσε ακριβώς από αυτήν την επιλογή. Εγώ πάντως δεν είδα να υπάρχει πλάνο να ξαναπάρει την μπάλα ο play maker. Μέχρι και τον Μαυροκεφαλίδη είδα κάποια στιγμή να προσπαθεί να κατεβάσει την μπάλα.
@ Ανώνυμος 8:33 μ.μ.
Είχα ξεχάσει τον Ντίξον. Προσθέτουμε λοιπόν ότι ο Πάουνιτς αντικατέστησε τον Ντίξον. Ο Λάμποβιτς κάλυψε κενή θέση ξένου δεν αντικατέστησε κάποιον. Οπότε ο Άρης έχει ολοκληρώσει τις αλλαγές του 1ου γύρου. Άρα έχει άλλες 2 κατά τη διάρκεια του 2ου. Νομίζω ότι έτσι πρέπει να έχει η κατάσταση.
@ Ανώνυμος 8:51μ.μ.
Αν ο Στίνσον δεν έχει αγωνιστεί στην Α1 όπως λες, τότε ο Άρης έχει άλλη μια αλλαγή στον 1ο γύρο.
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΡΗΚΑΝ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ?ΘΥΜΑΣΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ``ΣΚΥΚΙΣΙΑ ΑΜΥΝΑ?Ο ΟΣΦΠ ΠΗΓΕ ΧΑΛΑΡΑ(ΚΑΚΩΣ)ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΤ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ...ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΜΕ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ Κ.Α.Π.Η.... ΤΡΙΑΝΔΡΙΑΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝΟΝΤΑΙ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ.ΕΙΠΑΜΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
@ Ανώνυμος 9:13 μ.μ.
Ο Άρης έπαιξε σκυλίσια άμυνα στο δεύτερο δεκάλεπτο όταν ανέτρεψε μια μικρή διαφορά που είχε χτίσει ο Ολυμπιακός, αυτό είπα εγώ. Το ματς το πήρε από την επίθεσή του ο Άρης. Ούτε είπα ότι ο Μπλατ είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου. Είπα απλώς ότι αρκούσε η παρουσία του και μόνο για να μεταμορφωθεί προς το καλύτερο ο Άρης. Και όχι απέναντι σε κάποιον τυχαίο αντίπαλο. Το αν γιγαντώνονται όλοι οι αντίπαλοι του Ολυμπιακού στα ματς εναντίον του, δεν με απασχολεί καθόλου. Η ομάδα αυτή υποτίθεται ότι "χτίστηκε" για να τα σαρώσει όλα και δεν μπορεί να επικαλείται τέτοιες αστείες δικαιολογίες.
O Miles epaize apo tin arxi tis A1. Kai dipla tou eixe ton Day. Efuge o Day kai irthe o Dixon.
Meta efuge o Dixon kai irthe o Paunic.
O Labovic itan prosthiki kai oxi allagi.
O Belser epaixe mono sta prokrimatika tis Euroleague kai o Stinson epaixe ... mono stin proetoimasia.
Ara oi allages pou exoun ginei os tora einai 2.
@ Ανώνυμος 12:52 μ.μ.
Έχεις απόλυτο δίκιο! Έτσι είναι ακριβώς τα πράγματα. Ο Άρης έχει δικαίωμα για μια ακόμα αλλαγή μέχρι το τέλος του 1ου γύρου. Συν άλλες 2 κατά τη διάρκεια του 2ου μέχρι τα play off.
Kefala paraitisou!!!!!!!!!!!!!!1
Ksipnate Aggelopouloi!
Δημοσίευση σχολίου
Δώσε την ασίστ σου ή κάρφωσε με ένα σχόλιο...