Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Ελεύθερες Βολές


Συνήθως ο χαρτοπόλεμος προκλητικών δηλώσεων - ανακοινώσεων και η ελεύθερη πτώση του επιπέδου αποτελούν φαινόμενα που απαντώνται πριν από τα κρίσιμα παιχνίδια των Play-Offs. Από την κραυγή αγωνίας μέσω της εφημερίδας "Η Πράσινη" του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ο οποίος παραμονές του πρώτου τελικού της περσινής σεζόν διατυμπάνιζε ότι η ερυθρόλευκη ΚΑΕ του αρνείται την είδοδο στο ΣΕΦ, ο χρόνος φαίνεται να κύλισε γρήγορα και το συνεχές της παράδοσης διακόπηκε από τον γενικό Διευθυντή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Μάνο Παπαδόπουλο.

Ούτε λίγο ούτε πολύ ο εκπρόσωπος των πράσινων, στα πλάισια της κλήρωσης στόλισε τον αρχηγό του Ολυμπιακού και της Εθνικής Ελλάδας με άκομψα κοσμητικά επίθετα. Νταβαντζής και κυβερνητικός εκπρόσωπος ήταν οι ρουκέτες χαϊ λαϊτς που εκτοξεύτηκαν από το στόμα του. Το γεγονός ότι ο τέως πρωθυπουργός σε μια συζήτηση στον "Μπαϊρακτάρη" είχε νομιμοποιήσει την λέξη νταβαντζής, δεν σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να την χρησιμοποιεί απερίσκεπτα σε δημόσιο λόγο με απώτερο στόχο την αποκαθήλωση προσώπων και αξιών. Προφανώς και προκαλεί αρνητική εντύπωση η ευκολία με την οποία ένας άνθρωπος του χώρου αποφάσισε να μικρύνει έναν καταξιωμένο αντίπαλο, η συνεισφορά του οποίου σε συλλογικό και "εθνικό" επίπεδο είναι καταλυτική. Από την άλλη, βέβαια, εδώ υπήρξε ενορχηστρωμένη προσπάθεια να εξισωθεί η απόλυτη μπασκετική φυσιογνωμία - ο Γιαννάκης - με τον Καραγκιόζη, στον Παπαλουκά θα κολούσε το πράγμα;

Μεγαλύτερη εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί η ανεκδιήγητη στάση απάθειας που διατηρεί η διοίκηση του Ολυμπιακού. Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ, αφού χαρακτηρίζει ανεπίτρεπτες τις συγκεκριμένες δηλώσεις, δεν επιθυμεί να δώσει έκταση στο θέμα που προέκυψε και δεν πρόκειται να απαντήσει, επιδιώκοντας με αυτόν τον τρόπο να αποφευχθεί η ένταση μεταξύ των δύο πλευρών, δεδομένου του γεγονότος ότι ακολουθεί και ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας μεταξύ των δύο ομάδων. Από εκεί και πέρα, αν ο ίδιος ο Θοδωρής Παπαλουκάς αποφασίσει να πάρει θέση, θα το κάνει μέσω του blog που διατηρεί στο internet μαζί με τον Δημήτρη Διαμαντίδη.*

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να το... μαζέψει το θέμα, θεωρώντας ότι ήταν μια προσωπική δήλωση του Μάνου Παπαδόπουλου, η οποία δεν εκφράζει την ΚΑΕ. Παρόλα αυτά ο γενικός Διευθυντής της πράσινης ΚΑΕ, παρά τον σιωπηρό αντίλογο, συνεχίζει το παραλήρημά του: "Όσο για τον χαρακτηρισμό, αναρωτήθηκα. Πως λέγεται δηλαδή αυτό; Εγώ, δεν ξέρω. Λαϊκά, πως λέγεται, όταν προσπαθείς να επιβάλεις κάτι, με απειλές και δεν ξέρω κι εγώ τι… Μετά το υποστηρίζουμε και μέσω του Τύπου… Είναι αρχηγός της Εθνικής. Και τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορεί κανείς να απειλεί και να κρίνει όλα τα πράγματα; Αυτή είναι η θέση μου. Είναι απλό και ξεκάθαρο» (sportaction). Ας τον μαζέψει κάποιος γιατί εκθέτει πέρα από τον εαυτό του και έναν μεγάλο σύλλογο - τον Παναθηναϊκό.

ΥΓ: Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η γνώμη του πρώην συνεργάτη του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, Δημήτρη Παπαδόπουλου, για το ποιον του Μάνου Παπαδόπουλου. Δεν είναι μόνο τα ερυθρόλευκα βέλη στην πλάτη του...

*Τελικά δεν κρατήθηκαν και την έβγαλαν την ανακοίνωση. Υπάρχει σφυγμός...

17 σχόλια:

AS είπε...

τα έχουμε πει και χιλιοξαναπεί. στην ελλάδα διακαίωμα να μιλάει για διαιτησία έχει μόνο ο παναθηναικός. αυτός έχει δικαίωμα να μπουκάρουν οι πρόεδροι είτε στο γήπεδο είτε στα αποδυτήρια των διαιτητών και να τραμπουκίζουν, αυτός έχει δικαίωμα να πετάει λεφτά στους διαιτητές, αυτός έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται όταν χάνει με κατεβασμένα τα χέρια από ισπανικές ομάδες, αυτός έχει δικαίωμα να έχει παίκτες που λόγω της "τρέλας" τους έχουν το ελεύθερο να διαμαρτύρονται, αυτός έχει δικαίωμα να έχει παίκτες που λόγο της προσφοράς τους δεν πειράζει να φτύσουν και κανέναν αντίπαλο, αυτός έχει το δικαίωμα να συντηρεί εφημερίδες που καθυβρίζουν αντιπαλους, αυτός έχει το διακαίωμα να έχει μάνατζερ που μιλάνει έτσι... όλοι οι υπόλοιποι δε διακιούνται τίποτα από αυτά. όποιοα ομάδα διμαρτύρεται για διαιτησία εναντίον του παο κατακεραυνώνεται από τον οπράντοβιτς, όποιος παίκτης είναι γκρινιάρης είναι νταβατζής, όποιος προπονητής διαμαρτύρεται, όποιος παίκτης τους κατηγορεί για αλαζόνες πέφτουν να το φάνε επειδή αυτοί μιλάνε μόνο στο γήπεδο και πάει λέγοντας...


κατά τα άλλα εγώ κάνω μια απλή ερώτηση που έκανα και σε προηγούμενο θέμα. ποιος είναι αυτός ο παπδόπουλος και τι ακριβώς έχει προσφέρει στο ελληνικό μπάσκετ για να μιλάει και εξ ονόματός του..


υ.γ.
όπως και πάλι είπα σε παλιότερα θέμα, το μεγάλο πρόβλημα το φετινού παο φαίνεται πως είναι η έλλειψη κίνητρου απότην πλευρά των παικτών. η συγκεκριμένη συμπεριφορά νομίζω ότι δεν είναι τίποτα άλλο από τη συνέχιση της προσπάθεια για συσπείρωση της ομάδας. συσπείρωση που φέτος είναι ακόμα επιτακτικότερη, μιας και το καλοκαίρι λήγουν πολλά συμβόλαια και ο ολυμπιακός θα χτυπήσει πολλές πόρτες.

banou είπε...

Φίλε AS o Μάνος Παπαδόπουλος είναι ένας παράγοντας - τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Προφανώς και δεν έχει το ειδικό βάρος του Θοδωρή Παπαλουκά, αλλά το πόστο του, του επιτρέπει να μιλάει και ενίοτε να κάνει θόρυβο...

Ο Θόρυβος αυτός έχει διπλή κατεύθυνση: από τη μια - όπως σωστά αναφέρεις - την συσπείρωση της ομάδας και από την άλλη την προάσπιση των συμφερόντων του Παναθηναϊκού σε συγκεκριμένους κύκλους. Ξέφυγε όμως...

PokerFace είπε...

@ AS

Όπως είπα και σε άλλο σχόλιο(το παραθέτω και εδώ γιατί άργησα να σου απαντήσω) ο Παπαδόπουλος είναι ο μάνατζερ της ομάδας του Παναθηναϊκού,σαν τον Μπουντούρη του Ολυμπιακού ή τον Ελληνιάδη του Αμαρουσίου..
Η δουλειά τους λοιπόν είναι να προκαλούν και να δημιουργούν εντυπώσεις προς (μελλοντικό) όφελος της ομάδας τους..
Από τους παραπάνω νομίζω μόνο ο Μπουντούρης δεν έχει δώσει δικαίωματα-προς το παρόν τουλάχιστον
Γενικά είναι ένα πόστο που υποτίθεται ότι προστατεύει την (κάθε) ομάδα παρασκηνιακά...

as είπε...

ελπίζω να κατανοείς και μόνος σου πόσο διαφορετικό είναι να προστατεύεις τα "παρασκηνιακά" συμφέροντα της ομάδας σου με το να εξαπολύεις τέτοια χυδαία επίθεση σε οπποιοδήποτε παίκτη, πολύ περισσότερο δε στον παπαλουκά.
και απορώ πραγματικά γιατί και υγειή τμήματα των φιλάθλων του παο υπερασπίζονται ή τουλάχιστον δίνουν ουδέτερο τόνο σε αυτή την αισχρή τοποθέτησή του. με συγχωρείς φίλε αλλά δεν είναι αυτός ο ρόλος του μάνατζερ και δεν έχω ακούσει πολλούς μάνατζερ να επιτίθονται προσωπικά σε παίκτες με τέτοιους όρους. αν εσύ θυμάσαι κάποιον άλλον να το κάνει, περιμένω να με ενημερώσεις. αλλά κι αυτός να ήταν ο ρόλος τους, οποιοσδήποτε νοήμων φίλαθλος θα έπρεπε να παίρνει θέση εναντίον της ίδιας τους της ύπαρξης. και όχι να σφυρίζει αδιάφορα...


υ.γ.
αν αύριο βγει ο μπουντούρης και δηλώσει σε απάντηση ότι «ο παπαδόυλος είναι ένας κοντός τσάτσος και φερέφωνο των άλλων κοντών που έχουν μετατρέψει τη λάσπη σε δημοσιογραφία και τα κωλόχαρτα σε εφημερίδα», θα πούμε ότι εντάξει δεν τρέχει τίποτα, αυτός είναι ο ρόλος του;;;

PokerFace είπε...

Μα εννοείται ότι δε συμφωνώ με αυτές τις τακτικές, και στη συγκεκριμένη περίπτωση όχι μόνο παρεκτράπη αλλά στιγματίστηκε κιόλας από εδώ και πέρα.
Δεν το έγραψα πριν, επειδή το είχα αναφέρει σε απάντηση προηγούμενου σου σχολίου, σε συζήτηση που είχαμε σε άλλο άρθρο.
Εν τέλει είναι καταδικαστέα και δυσφημιστικά για το μπάσκετ τέτοια σχόλια..
Πάντως είδα πολλά σχόλια Παναθηναϊκών που δε συμφωνούσαν με το γεγονός!

pipin είπε...

Ενταξει μην τρελαθουμε κιολας. Δηλαδη ο ΟΣΦΠ ειχε αγιους στις ταξεις του. Θυμιζω οτι σε αντιστοιχη θεση ειχε τον Ελληνιαδη! Εναν προκλητικοτατο ανθρωπο που με δηλωσεις και πραξεις προσεβαλλε και αυτος μεγαλους μπασκετανθρωπους. Ξεχασατε που ειχε χαρακτηρισει τον Ομπραντοβιτς "ΜΕΘΥΣΤΑΚΑ"???? Ιεροσυλια!

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ενώ ο Μπουντούρης πάει πίσω. Γελάει όλη η μπασκετική πιάτσα με τα μασκαριλίκια του. Τον πήραν οι Αγγελόπουλοι με μόνη αποστολή να τα χώνει στους διαιτητές. Αυτά γιατί δεν τα γράφετε; Ποιος, ο Μπουντούρης, το «καλό παιδί», ο «απόφοιτος νομικής»… τον έβγαλε η τηλεόραση στο πρι-γκέιμ του περσινού τελικού κυπέλου και τον ρώτησαν πως θα πάει το παιχνίδι και αυτός έβριζε το σύμπαν γιατί έγινε κλήρωση και όχι ορισμός ή ορισμός και όχι κλήρωση ή κάτι τέτοια γραφικά τέλος πάντων. Ο Μάνος τέτοια δημόσια καραγκιοζιλίκια δεν έκανε ποτέ τουλάχιστον. Αντίθετα λειτουργεί μια χαρά πίσω από τα φώτα και φυσικά οι αρμοδιότητές του δεν είναι μόνο η διαιτησία. Αντίθετα, τους διαιτητές στον Παναθηναϊκό τους χειρίζονται σε πολύ υψηλότερο επίπεδο – και ανάλογα τη σπουδαιότητα του καθένα, αν έγινα κατανοητός. Και βέβαια ο Μάνος μια χαρά τις κλείνει και τις μεταγραφές και χειρίζεται τους μανατζαραίους και τους δημοσιογράφους και τους οπαδούς, όλα αυτά τα 20 χρόνια που είναι στην ομάδα. Αλήθεια μήπως αυτό που έμεινε στην ιστορία ως η «κλοπή Γιασικεβίτσιους» (θυμάστε, κόκκινα κασκόλ, κόκκινα πρωτοσέλιδα, ξαφνική εμφάνιση Μάνου στο ξενοδοχείο Μαδρίτη που προκάλεσε εγκεφαλικά στο λιμάνι, κ.λ.π., κ.λ.π.) σας λέει κάτι? Εκτός και αν είστε τόσο καλά πληροφορημένοι όσο υποστηρίζετε μόνο για τα ερυθρόλευκα… τώρα θα μου πείτε φυσιολογικό είναι αυτό: καμία σχέση η στεγανοποίηση των αποδυτηρίων των μεν και των δε(ν).
Όσο για το θέμα Παπαλουκά, δεν κατάλαβα… είπε ή όχι στον γκρίζο «θα τα πούμε μετά» σε απειλητικό υφάκι; Ας μας πει κάποιος, ναι ή όχι; Και αυτό τι είναι, είναι νταβατζιλίκι ή όχι; Είναι αυτή δημόσια συμπεριφορά του «αρχηγού της Εθνικής»; Δηλαδή, δεν κατάλαβα, όλοι εμείς (και εσείς) που κοπτόμαστε για το καλό του ελληνικού μπάσκετ συμφωνούμε με τέτοιες απειλές προς διαιτητές από τον «αρχηγό της Εθνικής»;;;;;;;;;;;;; για να μην θυμηθώ τα περσινά που έμειναν στην ιστορία («θα υποστηρίζω την ΤΣΣΚΑ στον τελικό») από τον – επαναλαμβάνω – «αρχηγό της Εθνικής» - της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ, ΕΤΣΙ… Παρεμπιπτόντως, αυτό συγκρίνεται απευθείας με τα «καλή τύχη στους σοβιετικούς στον τελικό» των Πέτροβιτς το 87.
Για να μην λέω πολλά, είχα πει από το καλοκαίρι ότι φέτος ο βάζελος θα το πάρει πιο εύκολα από πέρυσι και (δυστυχώς για το ελληνικό μπάσκετ, γιατί τους Αγγελόπουλους οι πληροφορίες τους φέρνουν πολύ «απογοητευμένους» τελευταία) βλέπω καθημερινά να δικαιώνομαι… ήδη άρχισαν τα «η ομάδα πέρυσι έπαιζε, βεβαίως, καλύτερα αλλά παραμένει εντός στόχων» και βέβαια η γνωστή καραμέλα περί «άδικης καινωνίας» …ε, συγνώμη «διαιτησίας»

banou είπε...

@ pipin
Πράγματι ο Ελληνιάδης είχε συμπεριφορές ανάλογες, αλλά δεν βρίσκεται στο σταφ του Ολυμπιακού εδώ και καιρό. Άσε που πρόκειται για τον ορισμό του "κωλοτούμπα" στον χώρο...

banou είπε...

@ Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2010 10:28 π.μ.
Για μισό λεπτό γιατί ο Μουντούρης δεν έχει καταφερθεί με χυδαίο τρόπο εναντίον κάποιου αντιπάλου, πόσο μάλιστα σε δημόσιο λόγο. "Ο Μάνος τέτοια δημόσια καραγκιοζιλίκια δεν έκανε ποτέ τουλάχιστον." και αυτό το παραλήρημα τι ήταν; Νομίζω ότι είναι άστοχο να υπερασπιζόμαστε κάποιον ο οποίος έχει ξεφύγει. Εδώ ολόκληρη η ΚΑΕ ήθελε να περάσει το θέμα στο ντούκου και διέρρεε ότι η συγκεκριμένη άποψη δεν εκφράζει τον Παναθηναϊκό, αφήνοντας έκθετο τον Μάνο Παπαδόπουλο στην κρίση του φίλαθλου κοινού.

Όσο για την προσφορά του στο τριφύλλι, προφανώς και είναι δεδομένη και μεγάλη. Άλλωστε, όπως και μόνος σου είπες υπηρετεί την ομάδα του για 20 συναπτά έτη, γεγονός που καταδεικνύει την αξία του και την αποτελεσματικότητά του. Δεν υποστήριξα σε κανένα σημείο ότι ο Παπαδόπουλος είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά της φωνής του Παναθηναϊκού σε διαιτητικούς κύκλους. Εγώ μίλησα για συγκεκριμένους κύκλους. Όπως και να έχει η προσφορά στην ομάδα δεν θα πρέπει να συγχέεται με το επίπεδο που προάγει. Άλλο το ένα - άλλο το άλλο. Το τόνισα και στο υστερόγραφο: "Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η γνώμη του πρώην συνεργάτη του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, Δημήτρη Παπαδόπουλου, για το ποιον του Μάνου Παπαδόπουλου. Δεν είναι μόνο τα ερυθρόλευκα βέλη στην πλάτη του..."

Όσο γι' αυτό που λες για τον Παπαλουκά, που ως αρχηγός της Εθνικής δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την ΤΣΣΚΑ στον περσινό τελικό με αντίπαλο τον Παναθηναϊκο, επέτρεψέ μου να εκφέρω αντίλογο. Ο Παπαλουκάς πέρα από αρχηγός της Εθνικής είναι και μια κορυφαία μπασκετική προσωπικότητα - και αυτή ακριβώς έβαλε με τα λεγόμενά του ο Μάνος Παπαδόπουλος. Ο Παπαλουκάς, λοιπόν, οφείλει σε μεγάλο βαθμό αυτό που είναι σήμερα, στον σύλλογο που υπηρέτησε για 7 έτη και στους ανθρώπους που τον εμπιστεύτηκαν και τον βοήθησαν να καταξιωθεί. Θα ήταν τουλάχιστον ψεύτης αν υποστήριζε το αντίθετο. Προφανώς και στην ζυγαριά η ιδιότητα άνθρωπος υπρερίσχυσε της ιδιότητας αρχηγός της Εθνικής. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι το μεμπτό. Εκτός αν θεωρείς ότι είναι μεμπτό και εκείνο το περιστατικό όταν Αλβέρτης και Οικονόμου γιούχαραν τις προσπάθειες του Ολυμπιακού στον τελικό του Τελ Αβίβ. Αυτό ένιωθε ο καθένας αυτό έκανε. Τα υπόλοιπα είναι στην κρίση την δικιά μας.

Επίσης, ο Παπαλουκάς είπε στον διαιτητή "θα τα πούμε μετά", αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι δεν το έπραξε προκειμένου να τον δείρει μετά το τέλος του αγώνα. Για όσους έχουν ζήσει τον "Τεό" είναι οικεία η εικόνα να μιλάει ακατάπαυστα, να γυροφέρνει και να μην μπορεί να σταματήσει αν δεν ασχολείται με κάτι. Στο τέλος του αγώνα, λοιπόν, πράγματι μίλησαν και δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις.

Αυτά. Συγγνώμη για το σεντόνι.

as είπε...

@pokerface
με συγχωρείς, αλλά δεν είχα διαβάσει την απάντησή σου στο προηγούμενο θέμα,οπότε...
επιμένω ωστόσο ότι αυτή δεν είναι δουλειά του μάνατζερ και ότι δε θυμάμαι κάποιον άλλον να επιτίθεται με τόσο χυδαίο τρόπο σε παίκτη

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμος 10:28 μ.μ.

Όλα καλά, όλα ωραία. Ο καθένας έχει την άποψή του και την υποστηρίζει. Αυτό που λες, ότι οι Αγγελόπουλοι είναι πολύ απογοητευμένοι τελευταία, τι το ήθελες όμως... Άστοχο εντελώς! Καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Ας ελπίσουμε όλη αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε, να μην μεταφερθεί και στα 2 παιχνίδια που θα παίξουν ΠΑΟ και ΟΣΦΠ τον επόμενο μήνα. Σε μια τέτοια περίπτωση πάλι όλοι θα αρχίσουν τα μοιρολόγια για το ελληνικό μπάσκετ αλλά για τους ηθικούς αυτουργούς δε θα μιλήσει κανείς...

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ για την απάντηση. αν κατάλαβ καλά:
1. η κλειστή συνεδρίαση του ανώτατου οργάνου του ελληνικού επαγγελματικού μπάσκετ θεωρείται δημόσιο βήμα. μήπως το μεταδίδει απευθείας και η ΝΕΤ όπως το υπουργικό συμβούλιο του Γιωργάκη και δεν το ξέρω? ρωτάω αν είναι να κάτσω να το δω και εγώ...
2. ε, αν έχει πει κάτι επ' αυτού και ο Δημήτρης Παπαδόπουλος (ο σκάουτερ, ο Σουμάχερ, για να περιοριστώ μόνο στα πιο σεμνά παρατσούκλια του), ε, εγώ πάω πάσο...
3. δηλαδή συμφωνούμε ότι μας αρέσει ο "αρχηγός της Εθνικής" να απειλεί ("φιλικά" πάντα) τους διαιτητές για "μετά" και να υποστηρίζει μία ξένη ομάδα σε τελικό ευρωπαϊκό εναντίον ελληνικής. ΟΚ, κατάλαβα...
όσο για το αν είναι ή όχι "απογοητευμένοι" ή όχι οι Αγγελόπουλοι για ψάξτο λίγο καλύτερα. και για να το κάνω και λίγο πιο εύκολο δεν αναφέρομαι βεβαίως στους αδερφούς - άλλωστε το χόμπι τους κάνουν τα "παιδιά". τα λεφτά και επομένως και οι αποφάσεις παίρνονται αλλού - ούτε αυτό το ξέρετε? και τώρα και με αυτήν την κρίση κάποια χόμπι έχουν αρχίσει και γίνονται πολύ ακριβά ακόμα και για μεγιστάνες. ειδικά αν στα κλαμπ και στα γιοτ γελάνε με τα λεφτά που ξοδεύεις για να χάνεις...
απλώς να ξεκαθαρίσω ότι τα παραπάνω, όπως και τα του προηγούμενου σχολίου, δεν τα γράφω καθόλου ειρωνικά. απεναντίας, απολαμβάνω την κουβέντα με ενημερωμένους και σκεπτόμενους τρελούς μπασκετικούς - έστω και γαύρους...

as είπε...

φίλε, αν μια επίσημη τοποθέτηση ενός επίσημου εκπροσώπου σε ένα συμβούλιο δεν είναι δημόσια τοποθέτηση τότε τι είναι;; κουβεντούλα σε πηγαδάκι;; όχι δεν είναι μόνο οι δηλώσεις που γίνονται στην τηλεόραση "δημόσιες". κακώς έχεις καταλάβει..

επίσης κάτι άλλο που αρνείσαι πεισματικά να καταλάβεις είναι ότι ο παπαλουκάς δεν υποστήριξε μια "ξένη" ομάδα, όπως λες. στήριξε μια δική του ομάδα. όποιος δεν αντιλαμβάνεται ότι ο παπαλουκάς έχει πολλά περισσότερα κοινά με τους ανθρώπους της τσσκα από ότι με του παο, αλλά και ότι δεν υπάρχει κανένας λόγο να το αρνείται κάνοντας τον στρουθοκάμηλο, λυπάμαι, αλλά ζει σε κάποιο άλλο παράλληλο σύμπαν και ο τελευταίος πο ευθύνεται για αυτό είναι ο ίδιος ο παπαλουκάς


υ.γ.
πόσο συχνά επιβεβαίωνεται στην πράξη η η γκεμπελίστικη τακτικη;;; ρίξε, ρίξε, κάτι θα μείνει... και αντί να συζητάμε τώρα για τη δήλωση του παπαδόπουλου, συζητάμε για το αν ο παπαλουκάς έπρεπε να πει ότι είναι με την τσσκα, για το αν απείλησε τον διατητή, για τον αν διαμαρτύρεται συχνά
υ.γ.:2
αυτή η θέση του αρχηγού της εθνικής πόσες διαφορετικές αναγνώσεις μπορεί να έχει. για τον παπαλουκά σημαίνει ότι έχει υποχρεώσεις, ότι δεν πρέπει να διαμρτύρεται, ότι πρέπει να είναι ψεύτης και να μη λέει το αυτονόητο (ότι στηρίζει τη τσσκα). για τον κακιούζη σήμαινε ελευθερία καθώς μπορούσε να κράζει τον εν ενεργεία προπονητή της εθνικής και όλοι να λένε ότι είναι δικαίωμα του να τα λέει, αφού ήταν αρχηγός. για το σιγαλά πχ δεν τον επηρέασε και τόσο και φυσικά δεν τον εμπόδιζε ποτέ να βαράει μες στο γήπεδο και να τσαμπουκαλεύεται. για τον σημερινό αρχηγό δε σημαίνει τίποτα απολύτως αφού απορώ αν το θυμάται και ο ίδιος. πολύ περίεργη αυτή η θέση...

PokerFace είπε...

@ banou

Όλα καλά αλλά αυτό για τον Δημήτρη Παπαδόπουλο τι το ήθελες??

@ Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2010 12:35 π.μ.

"απολαμβάνω την κουβέντα με ενημερωμένους και σκεπτόμενους τρελούς μπασκετικούς - έστω και γαύρους..."

Μη μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι!! :D

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμος 12:35 π.μ.

1. Η κλήρωση της ΚΕΔ δεν είναι συνεδρίαση του ανώτατου οργάνου του επαγγελματικού μπάσκετ. Άλλο πράγμα ο ΕΣΑΚΕ, άλλο η ΚΕΔ. Στο ότι δεν είναι δημόσιο βήμα συμφωνούμε βέβαια. Σου θυμίζω απλώς ότι ο αθλητικός δικαστής έχει παρέμβει για ...χαρακτηρισμούς και ...προτροπές που ακούστηκαν ακόμα και σε ...αποδυτήρια ομάδων, έστω και μη μπασκετικών. Δε νομίζω ότι τα αποδυτήρια είναι δημόσιο βήμα. Εφόσον υπάρχουν τα δημοσιεύματα εφημερίδων, όποιος αρμόδιος θέλει να εγκαλέσει τον Παπαδόπουλο μπορεί να το κάνει. Εκτός και αν θεωρείς ότι δεν υφίσταται λόγος για κάτι τέτοιο...

2. Ο "Σκάουτερ" και "Σουμάχερ" κάποτε παρίστανε τον τραυματία στο ΣΕΦ και ο Ολυμπιακός "έφαγε" 2 αγωνιστικές άσχετα αν το λουκέτο που υποτίθεται ότι τον χτύπησε δεν βρέθηκε ποτέ... Ουτέ εγώ έχω καλή άποψη για αυτόν. "Έσουρε" αρκετά πάντως στον Μάνο όταν έφυγε από τον ΠΑΟ. Ότι θέλει πιστεύει από αυτά ο καθένας.

3. Ο Παπαλουκάς δεν υποστήριξε μια "ξένη" ομάδα. Υποστήριξε την ομάδα που του "έδωσε ψωμί" και του χάρισε τίτλους. Από αυτήν τη σκοπιά την έκανε την δήλωση του. Αλλά και από την σκοπιά της "γαυροσύνης" να την έκανε, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όπως δεν έχω πρόβλημα και με τους πανηγυρισμούς Οικονόμου και Αλβέρτη στο Τελ Αβίβ το 1994. Έτσι αισθάνονταν, έτσι έκαναν! Ας αφήσουμε αυτούς τους "ρομαντισμούς" περί υποστήριξης ελληνικών ομάδων απέναντι σε ξένες. Παναθηναϊκός να υποστηρίξει Ολυμπιακό ή το αντίθετο δεν γίνεται. Αυτή η αντιπαλότητα (εντός ορίων βέβαια) είναι το "αλατοπίπερο" σε όλα τα σπορ στην Ελλάδα.

Αν πιστεύεις ότι επειδή ο μπαμπάς Κωνσταντίνος και η "αυλή" του στηρίζουν το Γιαννάκη αυτοί κάνουν και το γενικό κουμάντο, διαφωνώ πλήρως. Αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε, τότε πες το και σε μας να το μάθουμε. Κανείς δεν σε είπε είρωνα, μακάρι να συνεχίζεις να μας διαβάζεις και να μας στέλνεις τέτοια μηνύματα. Και όπως είπε και ο PokerFace πιο πάνω: Μη μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είπε τον μεθύστακα Ομπράντοβιτς;

Ο Παπαλουκάς θα μπορούσε να είναι κάτι χειρότερο από νταβατζής. Τανατζής.

Κάτω τα χέρια από τον Σταύρακα. Θα λερωθείτε.

Άστο φίλε banou. Το ποσοστό διαφθοράς σ αυτή τη χώρα είναι 50% κι εσύ ψάχνεις επίπεδο και σοβαρή κουβέντα στο μπάσκετ; Γράψε τίποτα για αιώνιους πελάτες, για δίδυμα στρουμφ, για πράσινες αυτοκρατορίες και κόκκινες αντεπιθέσεις, για Ζοτς και Δράκους, πέρασε τα κι ένα στρώμα σοβαροφάνειας αλά Συρίγος, να έρθουμε στα ίσα μας.

Ανώνυμος είπε...

Άντε, δεν ήθελα αλλά ας επανέλθω για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:
1. Η συνεδρίαση είναι πράγματι της ΚΕΔ και όχι του ΕΣΑΚΕ. Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου κάνει – και ειδικά στην ηλικία μας… αυτό που θέλω πάντως να ξεκαθαρίσω είναι ότι δεν συμφωνώ με τέτοιες πρακτικές που σαφώς δυναμιτίζουν. Αυτό που λέω όμως είναι ότι η δήλωση δεν ήταν δημόσια. Και δεν ήταν γιατί δεν ήθελαν να ήταν αυτοί που την έκαναν. Αν ήθελαν, πολύ εύκολα μπορούσε κάποιος από τον ΠΑΟ να βγει σε ένα ραδιόφωνο ή σε μία δημόσια εκδήλωση. Αυτό που λέω είναι ότι έγινε εκεί που έπρεπε να γίνει για τους λόγους ακριβώς που έπρεπε να γίνει.
2. Το πώς έφυγε ο Σουμάχερ από τον ΠΑΟ είναι γνωστό. Όπως και οι – βαρύτατες κατά τη γνώμη μου για ενεργό μέλος τόσο μεγάλης ομάδας – κατηγορίες. Ξεκινούσαν από κλίμα διχόνοιας και πριόνισμα καρεκλών συναδέλφων και έφταναν μέχρι τζόγους, κ.λ.π. Δεν υιοθετώ τίποτα, πραγματικά δεν ξέρω την αλήθεια, αλλά ο ξαφνικός τρόπος που έφυγε ήταν τότε πολύ περίεργος.
3. Θα προτιμούσα να αποφεύγαμε τους χαρακτηρισμούς αλλά αφού κάποιοι προτιμούν να οχυρωθούν πίσω από τέτοιους εντυπωσιασμούς, επιτρέψτε μου να θυμίσω ότι η προπαγάνδα της οποίας καλύτερος και πιο ικανός εκπρόσωπος θεωρείται ο Υπουργός Προπαγάνδας του 3ου Ράιχ (φοβερός τίτλος ε;;;!!!) αφορά αναφορές σε ανύπαρκτα γεγονότα. Δηλαδή το σωστό είναι πες – πες συνέχεια για κάτι που δεν έγινε και η κοινή γνώμη θα πιστέψει ότι πράγματι έγινε. Και εδώ έχουμε κάτι που αλήθεια έγινε – τη δημόσια δήλωση Παπαλουκά. Και αυτός είναι και ο λόγος που έκανα αυτή την εισαγωγή – και όχι προφανώς για να κάνω επίδειξη γνώσεων. Το πρόβλημά μου είναι η δημόσια δήλωση του αρχηγού της εθνικής. Και βέβαια δεν έχω πρόβλημα με το τι σκέφτεται ο καθένας ή με το ποια ομάδα υποστηρίζει από τον καναπέ του σπιτιού του – ακόμη και αν είναι ο αρχηγός της εθνικής. Αλλά πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι άλλο η ιδιωτική τοποθέτηση και άλλο το να δηλώνει δημόσια ο αρχηγός της ελληνικής εθνικής ότι θα υποστηρίζει την ξένη ομάδα στο τελικό εναντίον της ελληνικής. Τώρα αν εσάς το ξένη και ελληνική δεν σαν λένε και πολλά, ΟΚ πάω πάσο. Όσο για τους Οικονόμου – Αλβέρτη δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει σύγκριση – δεν βγήκαν μπροστά στην τηλεόραση να πανηγυρίσουν (αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με τη στάση τους, ο επαγγελματίας αθλητής είναι δημόσιο πρόσωπο και πρέπει να προσέχει διπλά όταν είναι σε δημόσιο χώρο). Ε, τώρα οι αναφορές σε Κακιούζη και ΣΙγάλα τις βλέπω ψιλο-άσχετες με την περίπτωσή μας. Ο πρώτος έκανε κριτική όταν έμεινε εκτός εθνικής και ο Σιγάλας έπαιζε απλώς αυτό που ήξερε και μπορούσε… Και για να τελειώνω και να μην κουράζω άλλο, μήπως και η απειλή «θα τα πούμε μετά» κουνώντας το δάχτυλο προς τον διαιτητή είναι και αυτό μέρος της γκεμπελίστικης προπαγάνδας εναντίον του αρχηγού;
Σας διαβάζω, σας βρίσκω ενδιαφέροντες και θα συνεχίσω να το κάνω.

Δημοσίευση σχολίου

Δώσε την ασίστ σου ή κάρφωσε με ένα σχόλιο...

Related Posts with Thumbnails