Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Pride!

Διακοπή αγωνιστικής δράσης χθες το βράδυ, αλλά η αδρεναλίνη έπιασε επικίνδυνα όρια στο ΟΑΚΑ με τους U2 αυτή τη φορά. Οι παρευρισκόμενοι έγιναν μάρτυρες ενός συγκλονιστικού θεάματος με τον Μπόνο να μαγεύει το πλήθος και να το ταξιδεύει σε μοναδικά μονοπάτια με την υπέροχη ερμηνεία του. Μια μουσική πανδαισία, που ένωσε τις φωνές και τις φυλές του κόσμου - είναι απίστευτο από που ήρθε κόσμος για την συγκεκριμένη συναυλία - ήταν ότι καλύτερο είχε να φιλοξενήσει η Ελλάδα, σε επίπεδο παντρέματος ποιότητας, θεάματος και ήχου, εδώ και αρκετό καιρό.

Η αλήθεια είναι ότι ζούσα και ανέπνεα για αυτήν την συναυλία για αρκετό καιρό - όχι βέβαια όσο ο φίλος μου ο Χρήστος, που κατασκήνωσε από το πρωί στα πέριξ του ΟΑΚΑ, έγινε θέμα στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ και τελικά επιβραβεύτηκε με την σήμανση των χεριών του με κόκκινο χρώμα από τους διοργανωτές, προκειμένου να ακουμπήσει στην σκηνή - και πραγματικά άξιζε τον κόπο (και τα λεφτά)! Φυσικά δεν έλειψαν και οι απογοητεύσεις, καθώς όταν ο Μπόνο αποφάσισε να μιλήσει, στην καθιερωμένη του επικοινωνία με το κοινό των συναυλιών, έδωσε τρόπον τινά στους Έλληνες οδηγίες αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης. Ο κροίσος μίλησε για οικονομική κρίση... Τέλος πάντων, μικρό το κακό, αφού όσοι βρεθήκαμε εκεί, την μουσική του αγαπάμε... Άλλο ένα απρόοπτο ήταν οι πολλές λιποθυμίες! Δεν ξέρω αν είμαι μαγνήτης λιποθυμιών ή απλά τις προκαλώ με την παρουσία μου :) αλλά σε ακτίνα δυο μέτρων λιποθύμησαν 3 κοπέλες! Μάλιστα η μια "έσβησε" πάνω μου και καθώς την τοποθέτησα κάτω και έλεγα στο αγόρι της να της σηκώσει τα πόδια ψηλά, της έριξα νερό στο πρόσωπο και της έριξα δυο - τρία χαστουκάκια για να συνέλθει! Εκείνη την στιγμή, πετάγεται το αγόρι της και μου λέει "μην χτυπάς την κοπέλα μου"!!! Αφού συνήλθε η κοπέλα, λιώσαμε στο γέλιο με την παρέα μου!!! Θα μπορούσα να γράψω πολλά για το χθεσινό βράδυ, αλλά σταματώ εδώ κλείνοντας με το "Pride" από την συναυλία και γεφυρώνοντάς το με την αποψινή αναμέτρηση...


Υ.Γ.: Δυστυχώς με το που έφτασα σπίτι, με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη! Ο σκύλος μου, ο Ματτέο - ή αλλιώς "φονιάς" - είχε φάει το τασάκι!!! Γίνεται αυτό; Και όμως γίνεται!!! Μόνο ένα κομμάτι του απέμεινε στο μπαλκόνι! Το υπόλοιπο, βρίσκεται μέσα του και το πιθανότερο είναι να το εναποθέσει σήμερα κάπου αλλού...

Related Posts with Thumbnails