Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Εξαιρέσεις...


Πείτε μου μόνο αν μετά την τελευταία εξέλιξη, σύμφωνα με την οποία ο Χρυσόστομος Σχινάς δεν συμπεριλήφθηκε στην πεντάδα διαιτητών για το τελικό Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, οι στίχοι των Rous δεν είναι τουλάχιστον ύποπτοι, αν όχι γραμμένοι για τον πικραμένο Τόμυ...

Το ξέρεις μ’αρέσεις
Μα μην με πιστέψεις
Σ’ αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω
Δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μονό εξαιρέσεις...

Η μέρα κυλάει
Για να έρθει η επόμενη να φέρει σκέψεις με άλλο αέρα
Και πριν να πιάσεις το νόημα περνάει
Στην αγκαλιά μου έλα
Είναι καλύτερη από της πόλης η δική μου η τρελά
Μα πρόσεξε μην μείνεις εκεί...

Το ξέρεις μ’αρέσεις
Μα μην με πιστέψεις
Σ’ αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω
Δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μονό εξαιρέσεις...

Related Posts with Thumbnails