Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Vote 4 Me



Με αφορμή το επερχόμενο ελληνικό All Star Game κρίνεται σκόπιμο να ξεφύγουμε από τα εγχώρια σύνορα, προκειμένου να διαπιστώσουμε τον τρόπο με τον οποίο προωθείται το προϊόν στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ. Φυσικά η σύγκριση του μάρκετινγκ σε επίπεδο θεσμικών - διοικητικών οργανισμών μοιάζει τουλάχιστον κωμική. Τι κάνουν, όμως, οι ίδιοι οι παίκτες προκειμένου να προσελκύσουν ψήφο συμμετοχής σε μια τέτοια αθλητική γιορτή; Με νωπές ακόμη τις μνήμες ορισμένων παικτών να προσπαθούν να αυτοσχεδιάσουν την ώρα του διαγωνισμού των καρφωμάτων στην Ξάνθη, τον τρόπο με τον οποίο θα ικανοποιήσουν το κοινό και την κριτική επιτροπή, ας δούμε πώς δουλεύουν οι ΝΒΑers προς μια κατεύθυνση επικοινωνιακή.

Ξεκίνημα με το μαμούνι Στιβ Νας, που σ'ένα ρεσιτάλ αυτοσαρκασμού καλεί όλους τους πιστούς να καταθέσουν τον ιντερνετικό τους οβολό.


Συνέχεια με το πορυβόλο Άντονυ Μόροου του Γκόλντεν Στεϊτ, που εκφράζει το παράπονό του για το γεγονός ότι δεν προσκλήθηκε στο προηγούμενο All Star δια ενός βίντεο με την προπόνηση για τον διαγωνισμό και (παρα)καλεί να μην ξαναγίνει το ίδιο λάθος.


Τέλος, ο Αμάρε Στάντεμαϊρ κατασκεύασε ολόκληρη ιστοσελίδα με σκοπό να αποσπάσει όσο το δυνατόν περισσότερες ψήφους. Πολύ εξωστρεφείς εκεί στο Φοίνιξ - βοήθησε βέβαια και το γεγονός ότι το προηγούμενο All Star είχε διεξαχθεί εντός έδρας.


Αντίθετα εδώ - πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων - περιμένουν να τελειώσει άρον άρον ένα αναγκαίο κακό...

Related Posts with Thumbnails