
Με αφορμή το επερχόμενο ελληνικό All Star Game κρίνεται σκόπιμο να ξεφύγουμε από τα εγχώρια σύνορα, προκειμένου να διαπιστώσουμε τον τρόπο με τον οποίο προωθείται το προϊόν στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ. Φυσικά η σύγκριση του μάρκετινγκ σε επίπεδο θεσμικών - διοικητικών οργανισμών μοιάζει τουλάχιστον κωμική. Τι κάνουν, όμως, οι ίδιοι οι παίκτες προκειμένου να προσελκύσουν ψήφο συμμετοχής σε μια τέτοια αθλητική γιορτή; Με νωπές ακόμη τις μνήμες ορισμένων παικτών να προσπαθούν να αυτοσχεδιάσουν την ώρα του διαγωνισμού των καρφωμάτων στην Ξάνθη, τον τρόπο με τον οποίο θα ικανοποιήσουν το κοινό και την κριτική επιτροπή, ας δούμε πώς δουλεύουν οι ΝΒΑers προς μια κατεύθυνση επικοινωνιακή.
Αντίθετα εδώ - πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων - περιμένουν να τελειώσει άρον άρον ένα αναγκαίο κακό...