Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Όχι και πελάτες... Γελάει ο κόσμος

Αφού πέρασε ένα ικανό χρονικό διάστημα ώστε ο τελικός να αντιμετωπίζεται πλέον ψυχραιμότερα ένθεν και ένθεν, ας καταθέσω και εγώ τις απόψεις μου για το παιχνίδι και όχι μόνο.. Πρώτα απ΄όλα συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη δίκαιη νίκη του. Η φράση που χρησιμοποιεί ο λαός μας "ρόδα είναι και γυρίζει" -αναφερόμενος στη ζωή που κάνει κύκλους- δε θα μπορούσε να μη βρίσκει εφαρμογή και στον αθλητισμό. Όμως ακόμα ο τροχός δεν έχει γυρίσει πλήρως. Αυτός ο τίτλος δεν θα έχει κανένα απολύτως αντίκρισμα για τον Ολυμπιακό μακροπρόθεσμα αν δεν συνοδευτεί από ένα πρωτάθλημα (Ελλάδας ή Ευρώπης) τουλάχιστον...

Στα αγωνιστικά θα αναφερθώ επιγραμματικά στο τι μου έκανε εντύπωση, αφού είναι ηλίου φαεινότερο το τι έκρινε το συγκεκριμένο παιχνίδι:
  • Πρώτη φορά είδα τον Παναθηναϊκό να υστερεί στην περιφέρεια έναντι του Ολυμπιακού εδώ και πολλά χρόνια. Οι κοντοί του Παναθηναϊκού και ειδικότερα ο Σπανούλης έμοιαζαν άδειοι από δυνάμεις. Λίγο το κλειστό ροτέισον, περισσότερο η απουσία του Σάρας συντέλεσαν στο να χάσει η ομάδα τη δύναμη πυρός της και τη φρεσκάδα της στην επίθεση.
  • Με πολύ περισσότερες κατοχές άρα και επιθέσεις καθώς και βολές από πλευράς Ολυμπιακού, είναι απορίας άξιον πως η διαφορά κυμάνθηκε σε μηδαμινά επίπεδα.
  • Είδα επιτέλους τον Περπέρογλου όχι μόνο να μην είναι τρύπα στην άμυνα, αλλά να είναι και θετικός σε αυτόν τον τομέα. Ασφαλώς και δε φτάνει αυτό, αλλά περίμενα καιρό να το δω.
  • Για τον Τεόντοσιτς δεν απόρησα γιατί το περίμενα και δεν κάνω πλάκα. Ήμουν σίγουρος ότι θα κάνει καλό παιχνίδι.
  • Εντυπωσιάστηκα με τον Σχορτσιανίτη και την ταχύτητα του. Εντάξει είναι γνωστό ότι έχει πολύ γρήγορα πόδια, αλλά τέτοια hedge-out και γενικότερη αντιμετώπιση στο πικ εν ρολ δεν την περίμενα. Βέβαια και το πικ εν ρολ από πλευράς Παναθηναϊκού ήταν προβληματικό μιας και ήταν πολύ αργό και προβλέψιμο.
  • Σε συνέχεια του παραπάνω είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πόσο λείπει ο περσινός Σάρας από τον Παναθηναϊκό.
  • Πλέον δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ο Σπανούλης δεν αντέχει και να οργανώνει και να σκοράρει και να μαρκάρει σε τόσο κρίσιμα παιχνίδια. Πάντως ο ίδιος δεν φταίει και φιλότιμα προσπαθεί όσο μπορεί. 
Πάμε τώρα και στα εξωαγωνιστικά που νομίζω έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον:
  • Από τα πιο άστοχα εξώφυλλα που έχω δει ποτέ είναι αυτό στη φωτογραφία. Ή μπερδεύουν το μπάσκετ με το ποδόσφαιρο ή έκαναν τραγικό λάθος αν και δε δίνω πολλές πιθανότητες...
  • Τα δάκρυα του Θανάση δείχνουν τη διαφορά του παράγοντα που ζει για την ομάδα από τον παράγοντα που ζει από την ομάδα. Είναι γνωστό πόσο πονάει την ομάδα και νομίζω ότι πεισμώνει μετά από τέτοιες ήττες. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τους φίλους του Παναθηναϊκού...
  • Πως να μη σχολιάσω την υποδειγματική στάση του Ομπράντοβιτς; Όχι μόνο κάθισε στην απονομή του Ολυμπιακού αλλά χειροκροτούσε κιόλας. Ακόμα, στη συνέντευξη τύπου, όχι μόνο παραδέχτηκε τη δίκαιη νίκη του Ολυμπιακού (χωρίς καμία νύξη για οτιδήποτε) αλλά είπε και τη λέξη μπράβο δις στον Ολυμπιακό.. Δεν είμαι σίγουρος αν θα γινόταν το ίδιο και από την αντίπαλη πλευρά...

21 σχόλια:

kazekage είπε...

Δεν έχω να πω πολλά, Παναθηναικός είμαι, διαβάζω άρθρα από αρκετά blogs. Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζεται το μεγαλείο του ΠΑΟ στο μπάσκετ από έναν τέτοιο αντίπαλο. Ευχαριστώ!

Υ.Γ. Επειδή αν συνεχίσει έτσι ο Σάρας το καλοκαίρι πρέπει να φύγει, ποιές νομίζεις ότι είναι οι πιθανότητες να γυρίσει ο Αργεντίνος με τα ασπρόμαυρα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού στην Ευρώπη ? Μόνο αυτός θα μπορούσε να είναι άξιος αντικαταστάτης του Σάρας (ή ίσως σε κάποιους τομείς ακόμα καλυτερος) κατά την γνώμη μου. Βέβαια θα έχει και τσουχτερό κασέ, αλλά με ένα όνειρο ζούμε. Όλα αυτά υποθετικά.

PokerFace είπε...

Χα χα τώρα έθεσες μεταγραφικό ζήτημα με παίχτη αδυναμία μου!
Λοιπόν μια τέτοια μεταγραφή είναι από πραγματοποιήσιμη έως πολύ δύσκολη, με την έννοια ποια είναι τα θέλω του παίχτη πέρα από το οικονομικό..
Αν βασικό του μέλημα είναι να παραμείνει στον "μαγικό κόσμο" πέρα από το οικονομικό ζήτημα τότε σκούρα τα πράγματα..
Βέβαια θεωρώ δεδομένο ότι τα λεφτά που θα του προταθούν από Ευρώπη μεριά θα είναι πολύ περισσότερα..
Από την άλλη όμως είναι σίγουρο ότι θα έχει και καλές προτάσεις από καλές ομάδες του ΝΒΑ...

Αν και ο δικός μου κρυφός πόθος είναι ο τιτανοτεράστιος γερμανός..Για του χρόνου αποκλείεται αλλά και στα 40 του να έρθει θα βγάλω διαρκείας και ας μην μένω μόνιμα Αθήνα!!

Ανώνυμος είπε...

"Τα δάκρυα του Θανάση δείχνουν τη διαφορά του παράγοντα που ζει για την ομάδα από τον παράγοντα που ζει από την ομάδα. Είναι γνωστό πόσο πονάει την ομάδα και νομίζω ότι πεισμώνει μετά από τέτοιες ήττες. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τους φίλους του Παναθηναϊκό"

Μια μικρή διόρθωση. Δεν πονάει την ομάδα, αλλά την ΚΑΕ. Αν δε το γνωρίζεις, ο Ερασιτέχνης Παο είναι -εδώ και χρόνια-, σε ελεεινή κατάσταση. Ευτυχώς εκεί υπάρχει το "υπόδειγμα" αθλητή και ανθρώπου που λέγεται Ρούξι. Επίσης, εκτός από δάκρυα, έχει ρίξει -κατά καιρούς- ροχάλες, κέρματα και είναι ηθικός αυτουργός πολλών επεισοδίων. Αλλά οι κούπες να παραμένουν αμέτρητες, που γράφει και η ποιοτική Πράσινη του ανιψιού του, και ποιός τη γ@μάει την ηθική;

"Πως να μη σχολιάσω την υποδειγματική στάση του Ομπράντοβιτς; Όχι μόνο κάθισε στην απονομή του Ολυμπιακού αλλά χειροκροτούσε κιόλας. Ακόμα, στη συνέντευξη τύπου, όχι μόνο παραδέχτηκε τη δίκαιη νίκη του Ολυμπιακού (χωρίς καμία νύξη για οτιδήποτε) αλλά είπε και τη λέξη μπράβο δις στον Ολυμπιακό.. Δεν είμαι σίγουρος αν θα γινόταν το ίδιο και από την αντίπαλη πλευρά..."

Το όνομα του προπονητή της εθνικής Ελλάδας το έμαθε ο Ζοτς ή ακόμα; Όσο για το αν θα γινόταν το ίδιο ή όχι από την αντίθετη πλευρά, απλά θυμήσου δηλώσεις του Γκέρσον για τον Ομπράντοβιτς και τον Παναθηναϊκό μετά από ήττες.

Ε όχι και να λέει ο ύμνος του Παο "Πρωταθλητή σ' όλα τα σπορ παντοτινέ" Γελάει ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

καταρχήν, και λίγο άσχετο με το θέμα του άρθρου, ήθελα να κάνω μια παρατήρηση για μια συζήτηση που είχαμε μερικές μέρες πριν. τότε λοιπόν διαφωνήσαμε στο θέμα της «ατυχίας» του παο. σου είπα τότε ότι ατυχία είναι να χάνεις παίκτες σου όταν κρίνονται οι τίτλοι και όχι το νοέμβρη. από τότε ο παο δεν έχει χάσει κανέναν, έχει βγάλει όλα τα σημαντικά ματς πλήρης (θεωρώντας ότι η απώλεια τσαρτσαρή καλύφθηκε) και μπόρεσε να δουλέψει με όλους του παίκτες του στις προπονήσεις. αντίθετα ο ο ολυμπιακός είχε απώλειες με αποκορύφωμα τη διπλή ατυχία του μπορούση που τον άφησε μισό μήνα έξω και από ότι φαίνεται θα τον αφήσει κι άλλο. παρόλα αυτά σε καμία εφημερίδα δε διάβασα για τον άτυχο ολουμπιακό...
αν δε σε πειράζει να κάνω και μερικά σχόλια επί των όσων λες...

στα γωνιστικά,
~διαφωνώ με την άποψη που ακούστηκε πολλές φορές ότι ο περπέρογλου έπαιξε καλή άμυνα στο τσίλι. με εντολή προπονητή, πήρε το ρίσκο να τον παίζει δυο βήματα μακρία αφήνοντάς του το σουτ. παρόλα αυτά οι φορές που τον πέρασε ο αμερικάνος ήταν ουκ ολίγες και αν κάτι οδήγησε στη σχετικά χαμηλή συγκομιδή του είναι η αστοχία του αλλά και οι βοήθειες που έπεφταν πάνω του. εξάλλου τα πέντε επιθετικά ριμπάουντ που πήρε ο αφάνας δείχνουν ότι οι φορές που τον έχασε ήταν πολλές
~ στο θέμα του σόφο πρέπει επιτέλους να αποδωθούν τα απαραίτητα εύσημα στο γιαννάκη, που κατάφερε να μάθει στον παίκτη ότι η διάκριση δεν έρχεται μόνο από τα καρφώματα
~στα υπόλοιπα συμφωνώ...

στα εξωαγωνστικά ,
~ σήμερα τα έμαθες τα εξώφυλλα; τα ίδια και χειρότερα δε βλέπουμε στην πράσινη για το ποδόσφαιρο; δε θέλω να κάνω διάκριση μεταξύ των οπαδικών φυλλάδων (αν και...) αλλά υπάρχει μια βασική διαφορά: η πράσινη ανήκει στην κοντή οικογένεια. κι όταν αυτοί βρίζει και προσβάλει έχει και μια επιπλέον σημασία..
~τα δάκρυα του θανάση κάτι άλλο μου λένε εμένα αλλά δεν το συνεχίζω γιατί θα γίνω κακός
~ σωστός ο ζοτς αλλά... η σύγκριση με τις αντίστοιχες συμπεριφορές είναι οριακή αστεία. δε θα αναφερθώ σε θέματα διαιτησίας. αλλά ο ομπράντοβιτς δεν έχει κανέναν λόγο να μη σταθεί κύριος απέναντι στον οσφπ. γιατί κι οσφπ πάντα κύριος μαζί του ήταν. δε θυμάμαι ποτέ ο επίσημος ολυμπιακός (στην εποχή των αγγελόπουλων πάντα) να κάνει τους τσαρλατανισμούς της πράσινης καε. ούτε καραγκιόζης τον είπαν ποτέ οι αγγελόπουλοι όπως αντίστοιχα έπραξε ο θανάσης, ούτε βίντεο για αυτόν έφτιαξαν, ούτε οι προσκείμενοι στον ολυμπιακό δημοσιογράφοι βγήκαν ποτέ να τον ειρωνευτούν, ούτε οι εφημερίδα των αγγελόπουλων (που δεν έχουν κιόλας) του αποδίδει του χυδαιότερους των χαρακτηρισμών, ούτε κάποιος μάνατζερ του οσφπ βγήκε να πει το διαμαντίδη νταβατζη, ούτε...ούτε..ούτε...
πραγματικά απορρώ με πιο θράσος ζητάει η ομάδα μια «ανώτερη» αντιμετώπιση όταν η ίδια έχει την πιο κάφρικη στάση. φέρεται ακριβώς όπως φέρονται και οι αντίστοιχες παε. ε, και δε θυμάμαι ποτέ στην μπάλα ο παο να δίνει συγχαρητήρια στον οσφπ οπότε...


τέλος να πω ότι μου κάνει άσχημη εντύπωση που μετά από έναν τελικό κυπέλλου επιλέγεις να αφιερώσεις τον τίτλο του άρθρου σου στο εξώφυλλο του πρωταθλητή. ίσως το θεωρείς σημαντικότερο των όσων έγιναν στο ελληνικό

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα... Ο Ομπράντοβιτς και υποδειγματική στάση. Μόνο να επαναφέρω μια παλιά του δήλωση.

10/4/2006 συνέντευξη τύπου Ομπράντοβιτς-Καζλάουσκας

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ακούγοντας τα όσα είπε ο Καζλάουσκας, απάντησε με ειρωνικό ύφος: “Εγώ είμαι περήφανος που εργάζομαι και ζω σε αυτή τη χώρα, εν αντιθέσει με τον κύριο, τον κύριο… πως τον λένε. Τον κύριο Καζλάουσκας (σ.σ είπε κοιτώντας πρώτα το χαρτί της στατιστικής)."

Ας υποκλιθούμε όλοι στο μεγαλείο του...

Αντίθετα η προπαγάνδα για το μεγαλύτερο σύμβολο του μπάσκετ καλά κρατεί. Συγγνώμη τον άνθρωπο που ΕΙΝΑΙ το ελληνικό μπάσκετ και το έχει υπηρετήσει από ΠΑΝΤΟΥ! Λιγόψυχος; Μέχρι και εκεί φτάνει η λασπολογία; Τι να πω...

JJJ

PokerFace είπε...

@ Ανώνυμος 22 Φεβρουαρίου 2010 11:42 μ.μ.

Λοιπόν ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά...

1) Εντάξει είναι προφανές νομίζω ότι αναφέρομαι στην ομάδα μπάσκετ, αλλά από όσο ξέρω αφότου έφυγε ο Θανάσης από τον ερασιτέχνη τότε κόντεψε να πάει στο πρωτοδικείο..Τώρα ισολογισμούς και χρέη δε γνωρίζω που άφησε πίσω του αλλά δεν είχε και την απαιτούμενη στήριξη. Μόνος του νομίζω τα συντηρούσε όλα.. Κλείνω την παρένθεση για τον ερασιτέχνη γιατί δεν είναι αυτό το θέμα μας και δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις επί του θέματος.

2) Είπα κάτι εκτός του τελικού?? Ήμουν σαφής πιστεύω. Δηαλαδή τα καλά ΔΕΝ τα αναγνωρίζουμε επειδή δεν τον συμπαθούμε??
Ο Ζοτς και ο κάθε Ζοτς είναι άνθρωπος και κάνει λάθη όπως είναι αυτά που αναφέρεις..
Όσο για την αντίπαλη πλευρά δεν εννοώ την ΚΑΕ (για την οποία εχω καλή γνώμη) αλλά τον Γιαννάκη.

Το τελευταίο τι το ήθελες??

PokerFace είπε...

@Ανώνυμος 23 Φεβρουαρίου 2010 12:30 π.μ.


Ναι θυμάμαι τη συζήτηση που είχαμε και εννοείται ότι τα σχόλια σου είναι ευπρόσδεκτα.

-Για τον Περπέρογλου πραγματικά δεν το περίμενα γιατί φέτος ήταν τρύπα στην άμυνα απέναντι σε δυνατά 3αρια..Δεν είπα ότι έσβησε τον Τσίλντρες αλλά τον αντιμετώπισε αποτελεσματικότερα από άλλες φορές.
Το ότι του άφηνε χώρο δεν είναι δικό του πρόβλημα.
-Για τον Σόφο δώσε πολλά κρέντιτς και στον Καζλάουσκας!

Όχι δεν έμαθα σήμερα τα εξώφυλλα αλλά ήταν προκλητικά αστείο το συγκεκριμένο και θέλησα να το αναφέρω.
Όσο για τον τίτλο του άρθρου μην κολλάς εκεί ήταν λίγο παραπλανητικός. Είδες ότι μόνο δύο σειρές χαράμισα και πολλές ήταν.

Ο Ζοτς ενήργησε υποδειγματικά στον τελικό του ΣΑΒΒΑΤΟΥ. Διαφωνείς με αυτό??
Δεν έγραψα κάτι γενικό για τον ίδιο και άφησα απ' έξω την προιστορία.. Γιατί κολλάς εκεί?

PokerFace είπε...

@Ανώνυμος 23 Φεβρουαρίου 2010 1:42 π.μ.

Αντιγράφω την απάντηση μου σε προηγούμενο σχόλιο φίλου:

Ο Ζοτς ενήργησε υποδειγματικά στον τελικό του ΣΑΒΒΑΤΟΥ. Διαφωνείς με αυτό??
Δεν έγραψα κάτι γενικό για τον ίδιο και άφησα απ' έξω την προιστορία.. Γιατί κολλάς εκεί?

PokerFace είπε...

@ Γενικά προς όλους:

1)Παρακαλώ βάλτε ονόματα, ψευδώνυμα κάτι τελος πάντων να συννενοούμαστε.

2)Απ΄τη μία είναι οι Παναθηναϊκοί που έχουν σαν Θεό τον Ζοτς και από την άλλη είναι οι Ολυμπιακοί που τρελαίνονται από αυτό και δεν χάνουν ευκαιρία να του επιτεθούν άλλοτε άδικα και άλλοτε δίκαια..

Ξεκαθάρισα για πότε αναφέρθηκα και τα λάθη του πρώτος εγώ τα παραδέχομαι πιστέψτε με..
Αλλά μην κάνουμε και το άπρο μαύρο.

Ανώνυμος είπε...

@Ανώνυμος 23 Φεβρουαρίου 2010 12:30 π.μ.

in reply to pokerface

1) Γενικά προς εσένα. Βγάλε το pokerface από nick και μη βάζεις τίποτα. Το Ανώνυμος είναι πάντα προτιμότερο από ένα παρατσούκλι όχι και τόσο πετυχημένο. Άσε που θα μπορούσα κι εγώ να λέγομαι Len Bias και να το παίζω "ψαγμένος".

2) Δεν ξέρεις και πολλά για τον ερασιτέχνη αλλά νιώθεις την ανάγκη να υπερασπιστείς τον Αθανάσιο. Μάντεψε ποιός είναι ο μοναδικός σύλλογος που επανέφερε στην προεδρία χουντικό πρόεδρο.
Ο ερασιτέχνης Παο, ψόφαγε μια ζωή. Όσο για τη βοήθεια που δεν είχε ο Αθανάσιος, ίσως να φταίει το γεγονός ότι ο "αλήτης" Σταθοκωστόπουλος πάντρευε τη κόρη του...
Μα πόσα λεφτά θέλει ο στίβος; Η κολύμβηση; Το πόλο;
ΤΣΟ και ΛΟ, (α)Πλυτάς με σπασμένο πόδι αθλητή, Νταβατζής, πυροβολισμοί "αγνώστων", δαρμένος από το Ράτζα, όλοι "συνεργάτες" του Αθανάσιου. Ο Σταύρακας αντιθέτως έφαγε σουτ επειδή τον μιμήθηκε. Ήθος μόνο οι Αγγελόπουλοι my friend. Και λεφτά παντού χωρίς διαφήμηση και δάκρια.

3)Κανείς δεν αντιπαθεί τον Ομπράντοβιτς. Και να θέλει είναι πολλοί οι τίτλοι του. Ναι, βεβαίως και να αναγνωρίσουμε τα καλά του Ζοτς. Έχασα όμως τα σχόλια σου όπου εσύ αναγνωρίζεις τα κακά όπως το γεγονός ότι θα έπρεπε να είναι ήδη φυλακή. Ή μου διέφυγε ή σου διέφυγε. Όσο για τον Γιαννάκη, είναι απλά λίγος, μικρόψυχος και δημοσιοσχεσίτης.

4) Τι το ήθελα; Για να δούμε... Ονομάζεις το άρθρο σου "Όχι και πελάτες... Γελάει ο κόσμος", επειδή μια δήθεν οπαδική φυλλάδα "σχολιάζει". Όλες οι οπαδικές εφημερίδες είναι κάλπικες, προάγουν τη βία, τα συμφέροντα και τον αποπροσανατολισμό. Όμως εγώ αναφέρθηκα στον ύμνο του συλλόγου σου που κάνει λόγο για πρωταθλητές παντοτινoύς σ' όλα τα σπορ. Τι το θέλατε;

psilos είπε...

Δεν έχει κανένα νόημα να ασχολούμαστε με οπαδικές εφημερίδες, μη σου πω και με αθλητικές γενικότερα, και πέφτουμε σε χαμηλό επίπεδο...Επειδή βιάζομαι, θα πω μόνο για μεταγραφές...
Τζινόμπιλι και Νοβίτσκι μου φαίνονται οι πιο τρελές επιλογές από άποψη χρημάτων, αλλά στο παρελθόν είχε γίνει ανάλογη κίνηση σε περίοδο κρίσης του Παναθηναϊκού. Φυσικά αναφέρομαι στον Ντομινίκ...Ο Μάριτς πρέπει να είναι κλεισμένος από τώρα, και θέλει οπωσδήποτε και ένα τριάρι, οπότε μη σας πω ότι περιμένω τίποτα πρωτοκλασάτο τύπου ρούντι...

Ανώνυμος είπε...

@ PokerFace
Αρκετά άστοχη ενέργεια να σχολιάσεις ένα πρωτοσέλιδο μιας οπαδικής φυλλάδας. Ούτε τις απόψεις των φίλων του Ολυμπιακού εκφράζει αλλά ούτε και την άποψη της ΚΑΕ. Αν είναι να σχολιάζουμε ότι μπαρούφα γράφεται στον ελληνικό τύπο, τότε θα πρέπει κάθε 3 και λίγο να είμαστε πάνω από το πληκτρολόγιο.

@ psilos
Ο ΠΑΟ θα ψάξει σίγουρα για ψηλό το καλοκαίρι αφού ο κόσμος το έχει τούμπανο πλέον ότι ο Πέκοβιτς πάει Μινεσότα. Για τον Μάριτς διαφωνώ. Ούτε κλεισμένος είναι, ούτε νομίζω ότι ενδιαφέρει τον Ομπράντοβιτς. Ο Μαυροειδής νομίζω ότι θα απασχολήσει τον ΠΑΟ όπως και ένας άλλος Σέρβος ψηλός, ο οποίος δεν αγωνίζεται στην Παρτιζάν.

QWERT είπε...

(βάζω κάποια γράμματα στην τύχη ως όνομα για να κυλήσει πιο εύκολα το θέμα, είμαι ο ανωνυμος 12.30)


για το θέμα του Ομπράντοβιτς έγραψα και στην πρώτη μου απάντηση ότι ο Ζοτς ήταν σωστός. δε θεωρώ ότι έκανε τίποτα σπουδαίο αλλά για δέχομαι ότι για κάποιους μπορεί να έχει μεγαλύτερη αξία. την προιστορία δεν την ανέφερα για να αμαυρώσω αυτή του τη στάση, και για αυτό το λόγο μάλιστα δεν αναφέρθηκα στο γνωστό σκηνικό με τον καζλάουσκας. την ανέφερα για να δείξω πόσο άστοχα είναι τα σχόλια που γίνονται κατά του γιαννάκη σε αυτό το θέμα. κι αν το δικό σου είναι ήπιο, της φυλλάδας των προέδρων και των παρατρεχάμενων δημοσιογράφων δεν είναι και τόσο. επανλαμβάνω λοιπόν ότι δεν είναι δυνατόν να απαιτεί η καε παο σεβασμό την ώρα που έχει στοχοποιήσει τον συγκεκριμένο άνθρωπο, την ώρα που χρησιμοποιεί τις πιο χυδαίες μεθόδους. για να το συνοψίσω καλά θα κάνει ο γιαννάκης και ο κάθε γιαννάκης να μη χειροκροτήσει αυτήν την ομάδα όσο θα έχει βέβαια την ίδια άθλια συμπεριφορά.


στα μεταγραφικά...
για να κάνουμε και λίγο καζούρα, θα πω στους φίλους του παο να προσεύχονται τη μην έρθει ο αργεντίνος το καλοκαίρι στην ευρώπη, γιατί οι πιθανότητες τότε θα λένε πειραιά.
και εγώ πιστεύω ότι ο μάριτς δεν κάνει για παο και έχω αμφιβολίες αν ο μαυροειδής μπορεί να είναι ο δεύτερος (και σε χρόνο συμμετοχής μάλλον ο πρώτος) σέντερ του. οπότε θεωρώ ότι αν ασχοληθεί μαζί του θα τον πάρει για πέμπτο ψηλό. τώρα σέρβος σέντερ εκτός παρτιζάν, αν δεν είναι κάποιο άγνωστο ταλέντο, υπάρχουν o perovic, o krstic και ο milicic...

DON είπε...

@ Poker Face

Φίλε μου θεωρώ πως απλά έψαχνες να πιαστείς απο κάπου και τίποτα παραπάνω με το πρωτοσέλιδο της φυλλάδας αυτής. Το ΙΔΙΟ γραφικά είναι και τα πρωτοσέλιδα τις πράσινης για ΦΑΠΕΣ,ΔΥΝΑΣΤΕΣ,ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ,ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΕΣ αλλά και το "πετάξτε τις φανέλες" ή το "αμέτρητες οι κούπες" την επομένη του τελικού όταν ο ΠΑΟ έχασε ήδη τον 1 απο τους 3 ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΥΣ περσινούς τίτλους και απο τα σοβαρά φετινά ματς έχει πάρει μόνο τα 2 με την Χίμκι και ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ.

Ευρωλίγκα ήττα απο παρτιζάν,μαρούσι,μπάρτσα,2 απο ρεάλ - Ελλάδα 2 ήττες απο Ολυμπιακό.

Θεωρώ πως ΚΑΚΩΣ πιάστηκες απο αυτό και ένα σοβαρό blog σαν το δικό σας δεν είναι δυνατόν να ασχολείται με πράσινες,κόκκινες και κίτρινες φυλλάδες.

Τώρα στα σχόλια σου 2 παρατηρήσεις :

1. ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΟΥΚΙΑ ΦΑΕ-ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΓΟ ΜΗΝ ΠΕΙΣ για την οικογένεια Γιαννακόπουλου και την χρηματοδότηση της ομάδος μπάσκετ.
2. Είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΟΧΟ να λες ότι ο Γιαννάκης δεν θα καθότανε να χειροκροτήσει. Δεν τον συμπαθώ τον Γιαννάκη αλλά σε αυτά είναι ΠΡΩΤΟΣ.
3. Ο Ομπράντοβιτς είχε πει "ελάτε στο παρκέ να δούμε εμείς εκεί πάντα δείχνουμε ότι είμαστε ανώτεροι" αλλά έδωσε μόνο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ δηλαδή "ΣΗΜΕΡΑ ήσασταν καλύτεροι, μπράβο" δεν παραδέχθηκε ΚΑΜΙΑ ανωτερότητα μας άρα εκεί γιατί δεν μιλάς?

υ.γ. Για τους ΚΑΦΡΟΥΣ του ΠΑΟ που τραγουδούσανε πάνω στον εθνικό ύμνο, σπάσανε 50 καρέκλες και πετάξανε 3 φωτοβολίδες γιατί δεν λες?

banou είπε...

Σειρά μου...
Η εφημερίδα ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ δεν εκφράζει την άποψη του κόσμου του Ολυμπιακού. Δεν είναι ούτε "συμβαλλόμενη" με την οικογένεια Αγγελόπουλου, ενώ η περιστασιακή ενασχόληση με το μπασκετικό τμήμα - τουλάχιστον σε επίπεδο πρωτοσέλιδων - είναι μια πραγματικότητα.

Πάμε παρακάτω. Το γεγονός ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς χειροκρότησε την κατάκτηση του κυπέλλου από τον Ολυμπιακό είναι ΜΑΓΚΙΑ του. Δεν θέλω να ειπισέλθω και να διερευνήσω το πώς και το γιατί το έκανε, αλλά και μόνο που επέλεξε να αναγνωρίσει την ανωτερότητα του αντιπάλου με αυτόν τον τρόπο είναι μαγκιά. Εντούτοις, το γεγονός αυτό στάθηκε αφορμή για να υπονομευθεί ξανά - αυτή τη φορά με τον χείριστο τρόπο - η προσωπικότητα και όχι η προπονητική αξία του Παναγιώτη Γιαννάκη. Θεωρώ ΑΙΣΧΟΣ να βάλλεται με επιχειρήματα που βασίζονται σε ψευδή στοιχεία ή πονηρές εικασίες, τη στιγμή που έχει αποδείξει ότι πέρα από μπασκετάνθρωπος είναι και ένας κύριος. Είναι ο ίδιος που χειροκρότησε σε πράσινες απονομές, ο ίδιος που χειροκροτούσε τους Ισπανούς στο Μουντομπάσκετ με ένα πλατύ χαμόγελο, ο ίδιος που προέτρεψε τους φίλους του Ολυμπιακού να μην βρίζουν τους Σπανούλη και Διαμαντίδη... Δεν συνεχίζω γιατί είναι μεγάλος ο κατάλογος.

ΥΓ: Τεχνικά για Γιαννάκη έχω τοποθετηθεί πολλάκις και ας μη μου προσάψει κανείς ιδιοτέλεια. Αλλά από την άλλη δεν μπορώ παρά να τον χειροκροτήσω για τον μαεστρικό τρόπο που έστησε την ομάδα.

ΥΓ2: Το ότι ο Περπέρογλου δεν κατέληξε στον Ολυμπιακό είναι από τις μεγαλύτερες ευλογίες.

ΥΓ3: Θεωρώ δεδομένο ότι αν κλείσει άσχημα η χρονιά για τον Παναθηναϊκό - έτσι κι αλλιώς θα κάνει αλλά πόσο μάλλον τότε - θα κάνει εντυπωσιακή μεταγραφική ρελάνς. Όμως και επειδή τα ελληνικά διαβατήρια αρχίζουν να σώνονται, θα κοιτάξει προς Μαρούσι μεριά και μάλιστα σε όλες τις θέσεις...

Ανώνυμος είπε...

@ QWERT
Μιας και πιάσαμε την μεταγραφολογία σχετικά με τον ΠΑΟ θα σου πω την άποψή μου. Δεν θεωρώ άσχημο τον Μαυροειδή για ομάδα επιπέδου ΠΑΟ. Ταιριάζει μια χαρά στην αγωνιστική φιλοσοφία του Ομπράντοβιτς και είναι και Έλληνας συν τοις άλλοις. Όσο για τους Σέρβους που ανέφερες, δεν εννοούσα κανέναν από αυτούς. Ο Κρστιτς είναι παικταράς αλλά έχει συμβόλαιο στην Οκλαχόμα, ο Πέροβιτς δεν πιστεύω ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ομάδας σαν του ΠΑΟ ενώ για τον Μίλιτσιτς, ο οποίος θα ψάχνει για ομάδα στην Ευρώπη από φέτος το καλοκαίρι, νομίζω πως μια ενδεχόμενη συνύπαρξη με τον Ομπράντοβιτς δεν πρόκειται να βγει σε καλό... Χωρίς να γνωρίζω κάτι, εκτιμώ πως ο ΠΑΟ μπορεί να κινηθεί για τον Ραντούλιτσα της Ζελέζνικ αυτό το καλοκαίρι. Δεν τον έχω παρακολοθήσει πρόσφατα αλλά λένε ότι έχει παρουσιάσει αρκετή πρόοδο σε σχέση με το περσινό Ευρωμπάσκετ. Για αυτό άλλωστε ενδιαφέρθηκε και η Μακάμπι για αυτόν.

Ανώνυμος είπε...

Η επιθεση αυτη στο κλεισιμο του αρθρου μου θυμιζει πολυ το απαραδεκτο κειμενο του Δημητρακη Κοντου. Παραφωνιες και τα δυο σε χωρους με αποψη αλλα οχι οπαδικους. Δεν θελω και εγω να ξεκινησω τους πυροβολισμους και τις κραυγες. Θα σταθω σε ενα σημειο. Τι σχεση εχει το κλωτσοσφαιρο εδω μεσα? Για την σποντα στην εφημεριδα αναφερομαι. Η μηπως αξιζει να ασχοληθουμε με το {ΠΕΛΑΤΕΣ}? Να εξετασουμε τις "ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ" μηπως που εμφανιζονται μετα απο καθε Κυριακη σε ολα τα οπαδικα φυλλα?

Εκανες ΦΑΟΥΛ και δεν καταλαβαινω το γιατι

Ανώνυμος είπε...

banou

το σύνολο της ζωής ενός ανθρώπου καθορίζει το τι είναι. Ο Ζοτς, καθαρά αγωνιστικά, έσκισε. Σε όλα τα υπόλοιπα είναι ανεπίτρεπτος. Το ίδιο και οι Γιανακόπουλοι.

banou

Ο Γιαννάκης είναι καλύτερος προπονητής και μπασκετάνθρωπος απ΄ ότι άνθρωπος. Αν το είχε καταλάβει κι ο ίδιος νωρίτερα θα είχε δίπλα του βοηθό και όχι δημοσιογράφο. Θα ήταν πιο αληθινός με το άθλημα και όχι με τον εαυτό του και το μέλλον του.
Ο Ζοτς, αντιλήφθηκε νωρίς ότι μόνο από μπάσκετ φτουράει και σ' όλα τ΄ άλλα κατέληξε να προσποιείται έτσι για να υπάρχει αφού δεν. Ο Γιαννάκης, από την αρχή προσποιείται στα πάντα γιατί δε κατάλαβε ποτέ τίποτα και τα θέλει όλα.

PokerFace είπε...

Μόλις συνδέθηκα γιατί ταξίδευα όλη μέρα.Σόρρυ για την αργοπορία..
Θα απαντήσω μία και καλή για την καλύτερη ροή και παρακολούθηση της συζήτησης μας..

Το κυριότερο: Ρε παιδιά πόσο ασχολήθηκα με το εν λόγω εξώφυλλο?? Τόσο πολύ πείραξε που αφιέρωσα και... δύο σειρές??Δεν είχα αυτό στο μυαλό μου όταν έγραφα αλλά έβαλα τίτλο και φωτό στο τέλος τέλος του άρθρου.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι άστοχο και βάζει σε κίνδυνο τη σοβαρότητα του μπλογκ ένας τέτοιος τίτλος.Εντάξει μη ξεφεύγουμε κιόλας.

ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝ ΠΙΚΑΡΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥς ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ!

έλετε ότι ήθελα να προκαλέσω καυτηριάζοντας το εξώφυλλο?? Πάρτε το και έτσι...
Αν κρίνουν κάποιοι τόσο σοβαρά έναν τίτλο δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό..
Α! Πως πιάστηκα από αυτό αφού μέσα στο άρθρο δεν το αναφέρω σχεδόν καθόλου?

ΞΑΝΑΛΕΩ: Η ουσία του άρθρου δεν ήταν το εξώφυλλο..

Και για να τελειώσει εδώ το θέμα να πω ότι απολογούμαι μόνο και μόνο για να δείξω το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα.

Από κει και πέρα όσο αναφορά τον Γιαννάκη επειδή λόγω και περασμένης ώρας ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ θυμάμαι, ήταν παρών και χειροκροτούσε στην περσινή απονομή του κυπέλλου?
Αν ναι, τότε δεν ήταν σε κάποια άλλη και αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων.!!


Πάμε και στα μεταγραφικά:

Ένας φίλος προηγουμένως ανέφερε το αν θα βάλουν λεφτά και πόσα οι Γιαννακόπουλοι.
Επειδή πολλά λέγονται να πω πως δε νομίζω ότι κάποιος έχει σοβαρή πληροφόρηση επί του θέματος και μόνο εικασίες γίνονται.Τώρα αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας διαφωτίσει.
Όπως και να χει ο χρόνος θα δείξει...
Τώρα προέχει η Μπαρστελόνα και μετά το ντέρμπι.Τα μεταγραφικά μπορούν να πάρουν μικρή παράταση!

Ρε συ ...Len Bias ακόμα και στο ψευδώνυμο σκαλώνεις?Μας διευκολύνει στην επικοινωνία που είναι το περίεργο??

@Don
Επειδή δεν έγραψα κάτι για τις φωτοβολίδες κτλ δε σημαίνει ότι τα επικροτώ κάθε άλλο.Αλλά επειδή δεν ήμουν μέσα πως να ξέρω αν ακούγονταν απ' τη μία και όχι εκατέρωθεν?Ξέρω ότι ήσουν μέσα.Μπορείς να με διαφωτίσεις ειλικρινά και χωρίς ίχνος υπεράσπισης των ερυθρόλευκων οπαδών από που ακούγονταν τα τραγούδια??

DON είπε...

@ PokerFace

1. Όχι ο Γιαννάκης δεν ήτανε στην περσινή ΑΠΟΝΟΜΗ αφού με το που τελείωσε ο αγώνας χειροκρότησε τον ΠΑΟ και μετά έφαγε καρέκλες απο τους ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ οπαδούς πηγαίνοντας στα αποδυτήρια. ΓΙ'ΑΥΤΟ έλειπε απο την απονομή. Αλλά πρόπερσυ μια χαρά χειροκροτούσε και μάλιστα τον γιουχάραμε κιόλας γι'αυτή του την ενέργεια.

2. Για τους Γιαννακόπουλους δεν γίνεται περαιτέρω διαφώτιση. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ. Οι περσινές ΜΗ μεταγραφές είναι το πρώτο δείγμα, η μεταγραφή του ημι-σακάτη Χάισλιπ που πάνω απο 20 λεπτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να παίξει αφού έχει κοιλιακούς-προσαγωγούς είναι ΔΕΥΤΕΡΟ ΙΣΧΥΡΟ δείγμα και έρχονται οι ανανεώσεις συμβολαίων αλλά και οι επόμενες μεταγραφές. Εδώ είμαστε και θα τα λέμε.

3. Στον εθνικό ύμνο και ενώ οι παναθηναικοί έχετε την φήμη των δεξιών-εθνικιστών κτλ κτλ κτλ και έχετε τις άριστες σχέσεις με τους λατσιάλι κτλ κτλ κτλ σιώπησε ΠΑΝΤΕΛΩΣ η κερκίδα μας και εσείς αρχίζετε ΠΑΟ ΟΛΕΟΛΕ!Βάλε το βίντεο και θα το ακούσει ΚΑΘΑΡΑ. Μετά στο τέλος του ματς σπάσατε 30 καθίσματα και πετάξατε 3 φωτοβολίδες. That's all folks. Όχι ΕΚΤΡΟΠΑ για το πως έχουμε μάθει στο ελλαδιστάν αλλά όχι

banou είπε...

@ Ανώνυμος 24 Φεβρουαρίου 2010 2:44 π.μ.
Τι να σου πω... Εγώ τον εκτιμώ περισσότερο σαν άνθρωπο και για όλα αυτά που πρεσβεύει στο μπάσκετ και λιγότερο σαν τεχνικό... Τελευταία πάντως με έχει βάλει στην θέση μου!

Δημοσίευση σχολίου

Δώσε την ασίστ σου ή κάρφωσε με ένα σχόλιο...

Related Posts with Thumbnails