Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Ο πεντάλογος του Childress



Ο λατρεμένος αφάνας, Josh Childress, μας αναλύει τις πέντε βασικές διαφορές μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης:
  1. Στην Ευρώπη όλα γίνονται ως ομάδα: τρώμε μαζί, ταξιδεύουμε μαζί. Στο ΝΒΑ δεν ισχύει κάτι τέτοιο
  2. Τα παιχνίδια στην Ευρωλίγκα είναι εφάμιλλα των Play off του ΝΒΑ, αλλά με περισσότερη ένταση
  3. Στην Ευρωλίγκα υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί παίκτες, οι οποίοι όμως μου είναι άγνωστοι. Αυτό απαιτεί συγκέντρωση από πλευράς μου, καθώς αυτοί οι τύποι μπαίνουν στο παρκέ και μου βάζουν καλάθια...
  4. Οι φίλαθλοι στην Αμερική είναι πιο παθητικοί. Στην Ελλάδα για παράδειγμα ενώ έκανα διατάσεις και προετοιμαζόμουν για έναν αγώνα, οι οπαδοί πέταξαν μια φωτοβολίδα! Ξαφνικά βλέπω από τον ουρανό ένα πράσινο φως να προσγειώνεται δίπλα μου. Οι Έλληνες συμπαίκτες μου με πλησίασαν λέγοντας "έτσι είναι τα πράγματα εδώ"
  5. Οι παπαράτσι! Όταν βγαίνω σε κάποιο κλαμπ θα πρέπει να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός γιατί την επόμενη μέρα θα φιγουράρω στο youtube!

Related Posts with Thumbnails